کد خبر: ۴۹۲۶۹
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
با این ویژگی پیام شما به‌طور پیش‌فرض برای هفت روز در بالای صفحه چت نمایش داده خواهد شد.

واتس‌اپ قابلیت پین‌کردن پیام‌ها را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند اطلاعات مهم را به‌مدت حداکثر 30 روز در بالای صفحه چت نمایش بدهند. به گفته متا، هنوز تمام کاربران به این ویژگی دسترسی ندارند و به‌مرور باید منتظر فعال‌شدن آن برای همه کاربران باشیم.

براساس گزارش ورج، برای پین‌کردن پیام‌ها در واتس‌اپ فقط نیاز است تا انگشت خودتان را روی پیام موردنظرنگه دارید و سپس گزینه «Pin» را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، پیام شما به‌طور پیش‌فرض برای هفت روز در بالای صفحه چت نمایش داده خواهد شد، اما می‌توانید مدت زمان آن را به 24 ساعت یا 30 روز تغییر دهید. همچنین تمام پیام‌ها، ازجمله نظرسنجی، تصویر یا حتی ویدیو از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. ادمین‌های گروه‌ها نیز می‌توانند پیام‌های پین‌شده را فقط برای سایر ادمین‌ها قابل‌مشاهده کنند.

با قابلیت جدید واتس‌اپ پیام‌های مهم را پین کنید

بروزرسانی واتساپ با یک قابلیت کاربردی دیگر همراه شد

همانطور که در تصویر بالا قابل‌مشاهده است این ویژگی برای یادآوری برخی اطلاعات در آینده می‌تواند مفید باشد. در تصویر بالا کاربر پیام حاوی آدرس خود را در گروه پین کرده است تا سایر کاربران به آن دسترسی داشته باشند.

بااین‌حال، مانند سایر ویژگی‌هایی که به واتس‌اپ اضافه می‌شود، تلگرام و iMessage به‌عنوان رقبای پلتفرم متا، این ویژگی را از قبل به سرویس‌های خود اضافه کرده‌اند. همچنین مشخص نیست که آیا ویژگی پیام‌های پین‌شده واتس‌اپ در آینده به کانال‌ها هم اضافه خواهد شد یا خیر.

واتس‌اپ در چند وقت گذشته قابلیت‌های نه‌چندان جدید اما کاربردی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به امکان جستجو در چت‌ها براساس تاریخ و همچنین قابلیت ارسال پیام‌های صوتی خودتخریب‌شونده اشاره کرد. امکان قفل‌کردن چت‌ها قابلیت مهم دیگری بود که اوایل امسال به واتس‌اپ اضافه شد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها