کد خبر: ۴۸۹۷۳
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
این آپدیت شامل سه ویژگی اصلی می‌شود که مهم‌ترینشان جستجو براساس تاریخ است.

به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه بتای واتس‌اپ منتشر شده است که سه ویژگی جدید را به‌همراه دارد: Channel Alert، پنهان‌شدن نوار ناوبری پایین صفحه و جستجو براساس تاریخ. ویژگی‌های جدید این به‌روزرسانی درمجموع باعث بهبود تجربه کاربر و همچنین ارائه شفافیت بیشتر برای صاحبان کانال‌ها می‌شود.

ویژگی‌های جدید واتس‌اپ

مهم‌ترین ویژگی این آپدیت جستجو براساس تاریخ است که برای کاربران عادی مفید خواهد بود. این ویژگی که هم‌اکنون در سرویس‌های پیام‌رسان دیگر ازجمله تلگرام موجود است، به کاربران اجازه می‌دهد که براساس تاریخ مدنظر خود، مکالمات خاصی را پیدا کنند و به‌طور کلی، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، باعث آسان‌ترشدن روند پیداکردن پیام‌ها در تاریخچه چت می‌شود.

واتساپ با یک بروزرسانی کاربردی آمد!

ویژگی Channel Alert (هشدار کانال) باعث می‌شود تا صاحبان کانال‌ها از هرگونه نقض خط‌مشی این پلتفرم در کانال خود اطلاع پیدا کنند. این ویژگی همچنین اقدامات خاصی را برای رسیدگی به تخلفات کانال‌ها پیشنهاد می‌کند. درواقع زمانی که کانال شما در واتس‌اپ مسدود می‌شود، با وجود این ویژگی می‌توانید دلیل مسدودشدن آن را بررسی کنید.

درنهایت اکنون زمانی که کاربران در صفحه اصلی به پایین اسکرول کنند، نوار ناوبری پایین صفحه به‌طور خودکار ناپدید می‌شود تا نمای بزرگ‌تری برای کاوش در اپلیکیشن داشته باشید. این تغییر با به حداقل رساندن شلوغی بصری اپلیکیشن و اجازه‌دادن به کاربران برای تمرکز روی محتوای موردنظر خود، تجربه کاربر را به‌طور کلی بهبود می‌بخشد.

این سه ویژگی درحال‌حاضر در مرحله بتا هستند و کاربران اندروید با دریافت آخرین نسخه این پیام‌رسان از گوگل پلی به آن‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد. انتظار می‌رود که به‌روزرسانی عمومی آن‌ها طی چند روز آینده منتشر شود.

ازجمله قابلیت‌های دیگری که اخیراً به واتس‌اپ اضافه شده است، می‌توان به امکان ارسال پیام‌های صوتی خودتخریب‌شونده اشاره کرد. این ویژگی که «View Once» نام دارد، از سال ۲۰۲۱ برای عکس‌ها و ویدیوها در دسترس قرار گرفته است. این ویژگی هفته گذشته برای پیام‌های صوتی ارائه شد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها