کد خبر: ۴۸۹۱۴
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پلمب چهار مرکز غیرمجاز به دلیل دخالت در درمان، توسط اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد.

دکتر سحر سعدالدین امروز (شنبه، ۱۸ آذر ماه) توضیح داد: در بازدیدهای انجام‌شده توسط گروه کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، یک مرکز غیرمجاز لیزر پوست، یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات پرستاری و یک مرکز ارائه خدمات ماساژ به دلیل دخالت در امر درمان توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار پلمب شدند.

او ادامه داد: یک مرکز غیرمجاز حجامت و زالودرمانی به دلیل دخالت در امر درمان توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان پلمب شد.

وی با تقدیر از کارشناسان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های گرمسار و آرادان در برخورد با مراکز غیرمجاز زیبایی و مراکزی که به دخالت در امر درمان می‌پردازند، گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه‌های درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش دهند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها