کد خبر: ۴۸۴۷۲
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
ولادیمیر پوتین در جریان بازدید از نمایشگاهی که دستاوردهای روسیه را نشان می‌داد و ظاهرا شبیه به نوعی کارزار انتخاباتی قریب‌الوقع بوده است، از یک دکمه هسته‌ای نمادین دیدن کرد اما حاضر نشد این دکمه نمادین را فشار دهد.

در جریان بازدید از این نمایشگاه، گروهی از دانش‌آموزان پیام‌های خود را درباره امیدهایشان از آینده می‌نوشتند و رئیس‌جمهور روسیه این آرزوها را به درخت کریسمس آویزان کرد تا که شاید تحقق یابند.

انتظار می‌رود او در ماه جاری میلادی تایید کند که در ماه مارس قصد ریاست برای یک دوره شش ساله دیگر را دارد و حضور او در چنین نمایشگاهی بیشتر حس و حال کارزار انتخاباتی داشته است.

پوتین که در آخرین روز سال ۱۹۹۹ توسط بوریس یلتسین به ریاست جمهوری رسید، از زمان جوزف استالین به بعد بیش از هر حاکم روس دیگری ریاست جمهوری را برعهده داشته و حتی رکورد ۱۸ ساله لئونید برژنیف را شکست داده‌ است. پوتین در هفت اکتبر سال جاری میلادی ۷۱ ساله شد.

پیشتر منابعی ناشناس به خبرگزاری رویترز گفتند، اخباری از تصمیم احتمالی پوتین برای نامزدی ریاست‌جمهوری به گوش رسیده و مشاوران اکنون خود را برای کمپین انتخاباتی ولادیمیر پوتین آماده می‌کنند.

رویترز با استناد بر نظرسنجی‌ها گزارش داده بود که پوتین از محبوبیت ۸۰ درصدی در داخل روسیه برخوردار است و به همین دلیل قطعا پیروز خواهد شد.

 

سفر آتی ولادیمیر پوتین به امارات و عربستان سعودی

«یوری یوشاکوف» دستیار پوتین گزارش داد، رئیس‌جمهور روسیه به زودی به امارات و عربستان سعودی سفر خواهد کرد.

وی افزود، پوتین اول به امارات متحده عربی و سپس به عربستان سعودی برای گفت‌وگو با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی سفر خواهد کرد.

یوشاکوف تاکید کرد: امیدوارم این گفت‌وگوها که به نظر ما بسیار مهم هستند، مفید واقع شوند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها