کد خبر: ۴۸۳۰۶
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
رئیس موساد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم وقتی برای تحمل بازی‌های حماس ندارد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دیوید بارنیا، رئیس موساد اعلام کرد: اسرائیل وقتی برای تحمل بازی‌های حماس که برای آزادی اسرا تعهد داد و به آن عمل نکرد، ندارد.

روزنامه عبری زبان «تایمز» صبح امروز یکشنبه اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی درهای ادامه مذاکرات با حماس را برای آزادی اسرای باقیمانده نبسته‌است.

این در حالی است که دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد، به دلیل به بن‌بست رسیدن مذاکرات درباره آتش‌بس غزه و با دستور نخست‌وزیر، «دیوید بارنیا»، رئیس موساد به همراه تیم موساد در دوحه به اراضی اشغالی بازگشتند.

رژیم اشغالگر امروز (یکشنبه) برای سومین روز پس از شکست مذاکرات برای تمدید آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حماس، مناطق وسیعی در نوار غزه را بمباران کرد، در حالی که میانجی‌ها تاکید کردند که بمباران اشغالگران تلاش‌ها برای توقف مجدد عملیات نظامی را پیچیده می‌کند. در روزهای گذشته طی چند روز آتش‌بس در غزه تعدادی از اسرای فلسطینی در ازای اسرای صهیونیست آزاد شدند. آتش‌بس صبح جمعه به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات به غزه را ازسرگرفت.

از سوی دیگر کارشناسان رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که حماس از شکست دور و آماده ادامه جنگ برای یک دوره طولانی است. یحیی السنوار، رئیس حماس در غزه همچنان کنترل امور را در دست دارد و وضعیت را او اداره می‌کند.

فرمانده نیروی زرهی در ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت: نیروهای ما آماده گسترش عملیات زمینی به مناطق دیگری از غزه هستند.

پیش از این دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: حماس از نظر اطلاعاتی بر اسرائیل برتری یافته‌است و جنگ طولانی خواهد بود. حماس مناطق نوار غزه را به خوبی می‌شناسد و توانایی‌های پیچیده‌ای در زیر زمین دارد. مناطقی وجود دارند که ارتش نمی‌تواند وارد آنها شود.

همچنین اخیرا مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: جنبش حماس در نهایت در جنگ دیگری بر اسرائیل پیروز شد و موفق شد با کل اسرائیل بازی کند.

این مرکز اعلام کرد، حماس بار دیگر موفق شد تا رژیم صهیونیستی را به تمسخر گرفته و در زمینه تاثیر بر مردم به دستاوردهایی برسد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که برخلاف ادعاهای اخیر ارتش این رژیم حماس همچنان کنترل قوی بر مناطق دارد و این مناطق تنها شامل مناطق جنوب نوار غزه نیست.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها