کد خبر: ۴۸۱۶۱
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
تمیز نکردن و تجمع رسوبات آب در شیرآلات موجب خرابی و مسدود شدن راه خروجی آب می شود. برای جلوگیری از رسوبات شیرآلات از مواد طبیعی جرم گیری استفاده کنید.

تمیز کردن لکه های سفید شیرآلات می تواند یک چالش روزمره باشد. رسوبات آب سخت که توسط مواد معدنی موجود در آب ایجاد می شود به تدریج روی شیر آلات جمع می شوند و راه خروجی آب را مسدود می کنند.

این رسوبات علاوه بر انسداد خروج آب، می توانند عملکرد وسایل را نیز مختل کنند. به منظور تمیزی شیرآلات و عملکرد صحیح آن ها بهتر است مرتبا رسوبات آب سخت را تمیز کنید. نیازی به خرید محصولات تمیز کننده خاصی ندارید و برای پاک کردن جرم و رسوب شیر آلات هرگز از پاک کننده های اسیدی و شیمیایی مانند جوهر نمک، وایتکس و سیم های ظرفشویی استفاده ننمایید زیرا اینگونه مواد پوشش نیکلی شیرآلات را از بین برده و آن ها کدر می نماید.

برای حذف رسوبات آب سخت از شیر آلات از راهکارهایی که در این بخش ارائه می کنیم، کمک بگیرید و به راحتی شیرآلات خود را ماننند روز اول تمیز و براق نمایید. رسوب شیرآلات حذف رسوبات آب سخت از شیر آلات شیرآلات آشپزخانه و حمام تمایل دارند تا رسوبات آب سخت را به سرعت جمع آوری کنند و باعث شوند تا شیر آب نسبتا جدید خانه را، قدیمی و ناخوشایند نشان دهند. با تمیز کردن روزمره می توانید از این امر پیشگیری کنید بدین منظور می توانید با کمک سرکه، به نرم شدن لایه آب سخت کمک کنید.

پارچه ای تمیز را در سرکه بخیسانید و روی شیرآلات قرار دهید و مطمئن شوید که دستمال با تمام رسوبات آب سخت تماس مستقیم دارد. حداقل ۳۰ دقیقه و یا در حالت ایده آل ۶۰ دقیقه صبر کنید. پارچه را برداشته و با استفاده از یک اسفنج نرم شیر آب را تمیز کنید و روی مناطقی که بیشترین انباشت رسوبات را دارند تمرکز کنید. این سه مرحله را در صورت نیاز تکرار کنید تا تمام رسوبات سخت از بین بروند.

به منظور پیشگیری از خراشیدن شیرآب، از پد یا اسفنجی نرم و آب فراوان استفاده کنید زیرا اگر اسفنج خشک باشد باعث خراشیده شدن شیرآلات خواهد شد.

تمیز کردن رسوب شیرآلات با این روش ساده

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها