کد خبر: ۴۷۸۷۸
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
شبکه تهران برای فصل زمستان هفت سریال خارجی جدید با عنوان های «کبرا ۱۱»، «منو ترکم نکن»، «شکستن یخ»، «کیش و مات»، «۵۰ متر مربع» و «هری وایلد و دهن لق» را آماده پخش کرده است.

سریال‌های «کبرا ۱۱»، «منو ترکم نکن»، «شکستن یخ»، «کیش و مات»، «۵۰ متر مربع»، «هری وایلد و دهن لق» با شروع فصل زمستان در جدول پخش شبکه تهران جانمایی می شوند.

سریال «کبری ۱۱ ـ آشتی‌ناپذیر» در گونه اکشن، ماجراجویی و درام محصول ۲۰۲۲ آلمان از شبکه تهران سیما پخش می شود. در این فصل سمیر و ویکی، پلیس‌های بزرگراه در آلمان هستند که در هر قسمت با چالش‌ها و اتفاق‌های هیجان‌انگیزی روبرو می‌شوند.

سریال جدید «منو ترکم نکن» محصول کشور ۲۰۲۲ ایتالیا در ژانر پلیسی جنایی است که در خلاصه این سریال آمده: در پی کشف جسد یک پسر نوجوان، دانیل و نامزد سابقش النا که هر دو پلیس هستند با همکاری هم موفق به کشف و دستگیری یک باند قاچاق کودکان می‌شوند و...

مینی سریال «شکستن یخ» یک مجموعه جنایی و درام محصول ۲۰۲۲ کشورهای انگلستان و لهستان به کارگردانی ژاوری زولاوسک است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: کاتارزینا افسر پلیس جوان و کم تجربه ای است که سعی می کند با جدیت و پشتکار زیاد، بسیاری از پرونده های جنایی که به او سپرده می شود را حل نماید. در این مجموعه او همانند گذشته بعنوان دستیار و یا مسئول پرونده به باز کردن گره های موجود در پرونده مشغول می شود که برای ماموریت جدید او بحران تازه بوجود می آید و...

سریال «کیش و مات» محصول ۲۰۲۲ چین در گونه هیجان‌انگیر، تاریخی و معمایی است که در ۲۴ قسمت پخش می شود.

کیش و مات داستان زندگی سیتو یان، یک وکیل جوان اهل پکن است که به دلیل پایبندی به اصول خود از سمت خود برکنار شد. او برای تبدیل شدن به یک کارآگاه به هاربین می آید و با دوست ثروتمندش لوشائو چوان ملاقات می کند و ... .

یادآور می شود این سریال هم اکنون در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل در حال دوبله برای پخش از شبکه تهران است.

سریال خانوادگی «۵۰ مترمربع» در گونه اکشن، کمدی و خانوادگی محصول ۲۰۲۱ ترکیه نیز آماده پخش شده است. «۵۰ متر مربع» داستان زندگی یک پسر فراری است که بعد از اینکه به رئیس خود خیانت می کند، در یک خیاطی پنهان می شود تا در امان بماند. صاحب خیاطی پسر را با پسر خود اشتباه می گیرد و او تلاش می کند تا هویت جدیدش را حفظ کند و...

سریال «هری وایلد یک» مجموعه معمایی، هیجانی و درام است که آماده نمایش شده است. این سریال محصول ۲۰۲۲ کشور ایرلند به کارگردانی مشترک راب برک و رونان برک است.

این سریال درباره یک استاد دانشگاه ادبیات انگلیسی به نام هری وایلد با بازی جین سیمور است که به تازگی بازنشسته شده و با اکراه موافقت می‌کند تا در خانه پسرش چارلی بماند. در این میان هری متوجه استعداد خود در کشف حقیقت و حل پرونده‌های پلیسی می‌شود و...

به گزارش ایسنا، «دهن لق» مجموعه‌ای ۱۶ قسمتی است که توسط اوه چانگ هوان و بائه هیون جین کارگردانی شده است. «دهن لق» داستان وکیلی به نام پارک چانگ هو را روایت می‌کند که وکیل موفقی نیست و از شانس بدش با پرونده‌ قتلی عجیب مواجه می‌شود که از همان دقایق اول قبول کردن این پرونده، زندگی چانگ هو را دست‌خوش تغییراتی می‌کند و ... .

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها