کد خبر: ۴۷۶۹۴
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
بزرگ‌ترین حراج دیجی‌کالا چهار روزی می‌شود که آغاز شده است. آخرین جشنواره جمعه سیاه یا بلک‌فرایدی دیجی‌کالا در سال 1400 برگزار شد و حالا بعد از دو سال این فروشگاه اینترنتی، بلک‌فرایدی را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز آغاز کرده و به نظر می‌رسد این بار برای مواجه با هر اختلال احتمالی حسابی آماده شده است.

گفتنی است بیش از 500 مهندس نرم‌افزار روی وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا کار می‌کنند تا از لحظه‌ی جستجوی یک محصول توسط کاربر تا زمانی که کالای مورد نظر انتخاب شده و سفارش داده می‌شود، تجربه خوبی حتی در ایام ازدحام برای مشتریان خود بسازند. در نتیجه این فرآیند با وجود آنکه ممکن است در هر ثانیه بیش از یک میلیون کاربر و در یک روز بیش از ۲۰ میلیون کاربر در سایت دیجی‌کالا حاضر و در حال بررسی یا خرید باشند، وب‌سایت این مجموعه کند نشده یا از دسترس خارج نشود.

این فروشگاه بزرگ آنلاین ظرفیت پردازش، ارسال و تحویل کالا را تا دو برابر افزایش داده و همچنین با استخدام حدود ۱۰۰۰ نفر تلاش کرده است که در بخش‌های مختلف سازمان خود مثل «مرکز تماس»، «لجستیک» و ... سرعت خدمت‌رسانی را نیز تا دو برابر افزایش دهد.

هیاهوهای جمعه‌ سیاه در ایران اما هرگز بی‌حاشیه نبوده است. خیلی وقت‌ها در فرآیند قیمت‌گذاری در فروشگاه‌ها تخلفاتی رخ می‌دهد که منجر به تضییع حقوق خریدار می‌شود. دیجی‌کالا برای حل این مساله هم مثل بسیاری از دیگر مسائل در تجارت الکترونیک ایران، پیش قدم شده است. این فروشگاه‌ بزرگ آنلاین با طراحی فرآیندهای نظارتی پیچیده، عملکرد فروشنده‌ها را رصد می‌کند تا در نهایت تخفیف‌های ارائه شده در این پلتفرم واقعی باشند و میزان تخلفات به حداقل برسد.

دیجی‌کالا همچنین از کاربران خود دعوت کرده است تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف، آن را از طریق کامنت و تماس تلفنی با تیم پشتیبانی دیجی‌کالا در میان بگذارند چرا که از بازخوردهای کاربران در مسیر بهبود تجربه مشتریان استفاده می شود.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها