کد خبر: ۴۷۳۶۴
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: با تحویل سوخت به رانندگان عراقی در مرز که پیگیر آن هستیم قاچاق سوخت نزدیک به صفر می‌شود.

محمد نجفی در گفتگوکرمانشاه، اظهار کرد: بازارچه‌های مرزی پرویزخان و خسروی فعال هستند و در چهار ماهه نخست امسال «پرویزخان» توانست مقام نخست کشور را در موضوع ترانزیت کالا کسب کند.

وی افزود: تردد و واردات و صادرات در این مرزها به سهولت انجام می‌شود و با مشکل خاصی در این زمینه مواجه نیستیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین تصریح کرد: یکی از اقدامات در حوزه زیرساخت‌ها، توسعه پارکینگ‌ها است و امروز (پنجشنبه ٢ آذر ماه) در این راستا افتتاحیه پارکینگ همیاری شهرداری‌ها را داریم.

وی گفت: این پارکینگ ظرفیت قرار دادن ٣٠٠ الی ۴٠٠ تریلی را دارد که به ظرفیت موجود اضافه می‌شود و در حال حاضر این آمادگی (ظرفیت) برای تردد حدود ٢ هزار ماشین است.

این مقام مسئول اذعان کرد: زیرساخت‌ها از قبیل پارکینگ، آتش‌نشانی، اطفا حریق، تعبیه مسیر نفر رو و جداسازی آن از مسیر کالا، تعبیه سایه‌بان برای مأموران گمرک، هنگ مرزی و استاندارد است.

نجفی خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای تحویل سوخت در مرز به رانندگان عراقی هستیم که انجام آن قاچاق سوخت را نزدیک به صفر می‌کند.

وی تشریح کرد: هم‌اکنون بین یک هزار و ٣٠٠ الی یک هزار و ۴٠٠ تردد خودرو داریم لذا سعی ما بر این است که زیرساخت‌ها را بیش از پیش توسعه دهیم.

نجفی با اشاره به موضوع «کوله‌بری» که در «تیله کو» و «شوشمی» انجام می‌شود، تأکید کرد: استاندار کرمانشاه قول مساعد دادند که «کوله‌بری» در مرز پرویزخان انجام شود.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها