کد خبر: ۴۶۷۵۰
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
کیمل مجری اسکار ۲۰۲۴ خواهد بود.

جیمی کیمل مجری نود و ششمین دوره مراسم اهدای جوایز آکامی اسکار ۲۰۲۴ شد. شبکه ای‌بی‌سی که برنامه کیمل (Jimmy Kimmel Live) را پخش می‌کند تأیید کرده است که این کمدین برای چهارمین بار میزبان اسکار است. این مراسم قرار است ۱۰ مارس پخش شود.

کیمل با انتشار بیانیه‌ای به شوخی می‌گوید: «همیشه رؤیای میزبانی اسکار را برای دقیقاً چهار مرتبه داشتم.»

این کمدین علاوه بر اجرای اسکار سال گذشته، در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مجری این مراسم بود. آکادمی در سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ مراسم را بدون مجری برگزار کرد، وقتی که صنعت فیلمسازی به‌شدت تحت تأثیر پاندمی بود و آمار بینندگان به پایین‌ترین حد خود رسیده بود.

کیمل دو جایزه و ۲۰ نامزدی امی در کارنامه دارد، از جمله سه نامزدی برای اجراهای پیشین مراسم اسکار. در پایان مراسم سال ۲۰۱۸ با اجرای کیمل، نام برنده اسکار بهترین فیلم به اشتباه معرفی شد و در حالی که عوامل «لالالند» (La La Land) روی صحنه آمده بودند و به یکدیگر تبریک می‌گفتند، کیمل اعلام کرد که اشتباهی پیش آمده و برنده این جایزه در واقع فیلم «مهتاب» (Moonlight) است. او پس از آنکه برای اجرای مراسم سال بعد برگزیده شد گفت:‌ «اگر فکر می‌کنید اسکار سال گذشته را خراب کرده‌ایم، پس صبر کنید تا ببینید برای نودمین سالگرد اسکار چه نقشه‌هایی کشیده‌ایم!»

کیمل یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی اسکار ۲۰۲۴ و یکی از نویسندگان مراسم به همراه «مالی مک‌نیری» خواهد بود و «همیش همیلتون» این رویداد را کارگردانی می‌کند. مراسم اسکار نود و ششم ۱۰ مارس برگزار خواهد شد.

مراسم اسکار نود و ششم ۱۰ مارس برگزار خواهد شد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها