کد خبر: ۴۵۷۰۹
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از پلمب یک آرایشگاه زنانه که اقدام به انجام امور پزشکی در این واحد صنفی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری‌نیا در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در جریان اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی از فعالیت یک فرد متخلف که به صورت غیرمجاز اقدام به انجام امور پزشکی در یک آرایشگاه زنانه کرده بود، با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به نتایج بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پلیس گفت: ماموران در جریان بررسی‌های خود متوجه شدند که در این واحد صنفی آرایشگاه، بدون اخذ هیچگونه مجوزی امور پزشکی نظیر چربی‌کشی، تزریق ژل، بوتاکس، نخ‌کشی و... انجام شده است. در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم در این خصوص دریافت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به حضور ماموران در محل این آرایشگاه در محدوده گلستان و انجام بازرسی از آن به همراه کارشناسان پزشکی، اظهارکرد: در جریان بازرسی ماموران از این آرایشگاه مقادیری لوازم و تجهیزات پزشکی غیر بهداشتی نیز کشف و ضبط شد. هچنین ماموران متوجه شدند که تا کنون چندین نفر به این محل مراجعه و از خدمات پزشکی فاقد مجوز که امکان وارد شدن آسیب به افراد نیز درپی آن متصور بود، استفاده کرده‌اند.

عسکری‌نیا با بیان اینکه آرایشگاه مورد نظر با حکم قضایی پلمب شد، گفت:‌ همچنین برای متصدی این آرایشگاه نیز پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها