کد خبر: ۴۵۵۲۰
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
نام‌های کاربری خاص و بلااستفاده در ایکس از مدتی قبل غیرفعال شدند و اکنون ماسک تصمیم دارد آن‌ها را با قیمت‌های قابل توجهی بفروشد.

ایکس (توییتر سابق) فروش نام‌های کاربری استفاده‌نشده را آغاز کرد؛ حساب‌هایی که اکثر آن‌ها را ایلان ماسک قبلاً علامت‌گذاری کرده بود.

به‌گزارش فوربز، تیم Handle در ایکس کار روی بازارچه‌ی فروش نام‌های کاربری ویژه را که بلااستفاده مانده‌اند، آغاز کرد. در برخی موارد شروع قیمت برای خرید این نام‌ها از ۵۰ هزار دلار شروع می‌شود.

شایعات مربوط به فروش نام‌های کاربری ویژه در ایکس از ماه‌ها قبل منتشر شد. اوایل نوامبر ۲۰۲۲، ماسک در این پلتفرم اجتماعی اعلام کرد تعداد زیادی از نام‌های کاربری خاص را ترول‌ها و ربات‌ها دراختیار دارند و سعی می‌کند چنین مواردی را برای ثبت مجدد آزاد کند.

طبق گزارش‌های ماه ژانویه‌، کارمندان ایکس قبلاً بحث‌هایی درمورد فروش نام‌های کاربری در این شبکه‌ی اجتماعی انجام دادند و ماسک با انتشار پستی اعلام کرد به‌زودی ۱٫۵ میلیارد نام کاربری را آزاد خواهد کرد. این پلتفرم پاکسازی حساب‌های غیرفعال و تحت اختیار ربات‌ها را از ماه می آغاز کرد.

در قوانین ایکس آمده است حساب‌های کاربری‌ای که قصد دارند نام خود را همچنان حفظ کنند باید هر ۳۰ روز حداقل یک‌بار وارد سیستم شوند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها