کد خبر: ۴۴۹۰۵
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی که با جعل عنوان وکیل دادگستری ۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

علی ولی پور گودرزی بیان داشت: با مراجعه شهروندی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران کارآگاهان در جریان وقوع کلاهبرداری با جعل عنوان وکیل دادگستری قرار گرفتند.

شاکی اظهار داشت: با متهم در سال ۱۳۹۸ که مدعی بود وکیل دادگستری و از وکلای خبره تهران و ذی‌نفوذ در دستگاه قضایی است، آشنا شدم و مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به وی پرداختم ولی متهم از انجام امورات مربوط به وکالت طفره رفت.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت متهم با جعل سربرگ یکی از وکلای مشهور اقدام به تنظیم قرارداد با مال باخته کرده است و زمانی که متهم از انجام امورات مربوط به وکالت طفره رفته شاکی به دفتر وکیل مشهور مراجعه و متوجه شده چنین فردی در دفتر وکیل مشهور مشغول به کار نیست.

رییس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در استعلام‌های پلیسی مشخص شد که متهم جعل عنوان کرده و وکیل دادگستری نیست، افزود: در تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم در محدوده پل صدر تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی اعتراف و تحقیقات کارآگاهان برای کشف سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها