کد خبر: ۴۴۵۴۷
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مایکل آنتونیو، مهاجم وستهم، معتقد است که اهدای توپ طلای 2023 به لیونل مسی اشتباه است و این جایزه باید به ارلینگ هالند برسد.

بسیاری از فوتبال‌دوستان از زمان قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر با درخشش لیونل مسی انتظار داشتند که توپ طلای امسال به این بازیکن برسد.

عملکرد خوب او در ترکیب تیم ملی کشورش باعث شد که حسرت چندین ساله آنها به پایان برسد و جام قهرمانی بار دیگر به آرژانتین برود تا او به تمامی افتخارات ممکن در طول دوران فوتبال رسیده باشد.

با این حال، درخشش خارق العاده هالند در ترکیب منچسترسیتی و رساندن این تیم به رویای قدیمی و دست نیافتنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم بسیاری را به این باور رسانده بود که او باید این جایزه ارزشمند را از آن خود کند.

آنتونیو هم در این دسته قرار دارد و در گفتگو با پادکست Footballer’s Football در این باره اظهار داشت:« من درک می‎‌کنم که قهرمانی مسی در جام جهانی اتفاق بسیار مهم و بزرگی است اما نمی‌توان به راحتی سه‌گانه سیتی و کاری که هالند برای رسیدن به این افتخار انجام داد و رکوردهایی که شکست را نادیده گرفت. او شایستگی توپ طلا را دارد. اگر این جایزه به او نرسد، یک رسوایی است.»

کالوم ولیسون، مهاجم نیوکسل، هم با او موافقت کرد و گفت:« کاری که هالند فصل گذشته انجام داد نباید نادیده گرفته شود. اگر فوتبال ملی را جدا کنید و آمارها را مقایسه کنید، هالند برنده این جایزه است. قهرمانی مسی در جام جهانی مهم است اما او در فوتبال باشگاهی مشغول بازی در آمریکاست که تفاوت زیادی با شرایط هالند در لیگ برتر دارد.»

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها