کد خبر: ۴۴۴۶۶
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
به نظر می‌رسد توییتر بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردیم دچار مشکل است؛ مشکلاتی که پیش از آن هیچ پلتفرمی با آن مواجه نشده بود.

 ایکس «توییتر سابق» هنوز تحت رهبری غیرقابل پیش‌بینی ایلان ماسک است و روز به روز در حال تضعیف شدن است و وضعیت آن سخت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم.

همانطور که Insider گزارش می‌دهد، مشاور بازاریابی Ebiquity دریافت که اکثریت قریب به اتفاق بزرگ ترین سرمایه گذاران تبلیغات خود را در X پس از تصاحب ماسک در سال گذشته متوقف کرده‌اند. به نظر می رسد که این با وعده های اخیر ماسک و مدیرعامل لیندا یاکارینو که همه چیز خوب است و بیشتر تبلیغ کنندگان از آن زمان بازگشته اند، در تضاد است.

توییتر در حال مرگ است!

بر اساس داده‌های شرکت بازاریابی، تنها دو نفر از مشتریان Ebiquity در ماه گذشته آگهی‌هایی را در X خریدند، که کاهش قابل توجهی از 31 برند در سپتامبر 2022 داشته است.

روبن شرورز، مدیر ارشد استراتژی Ebiquity به این نشریه گفت: «این کاهشی است که قبلاً برای هیچ پلتفرم تبلیغاتی بزرگی ندیده بودیم.»

این خبر به مبارزات مالی مداوم X اشاره می کند؛ تبلیغات از لحاظ تاریخی منبع اصلی درآمد توییتر بوده است.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها