کد خبر: ۴۴۳۱۹
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از حزب‌الله لبنان خواست تا وارد جنگ با این رژیم نشود و گفت: ورود حزب‌الله به جنگ، بزرگترین اشتباه تاریخ آن خواهد بود.

هراس از باز شدن جبهه جدید جنگ در شمال سرزمین های اشغالی، مقامات صهیونیست را به تکاپو انداخته است و «بنیامین نتانیاهو» در این رابطه اعلام کرد: اگر حزب الله لبنان تصمیم بگیرد وارد جنگ شود، مرتکب اشتباهی تاریخی شده است.

وی در تلاش برای ایجاد اختلاف بین گروه های سیاسی لبنان، اعلام کرد ورود به جنگ، باعث ویرانی لبنان خواهد شد.

این مقام صهیونیست، جنگ غزه را برای رژیم صهیونیستی، «جنگ مرگ و زندگی» اعلام کرد.

پیشتر، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که نتانیاهو هنوز درباره قصد حزب الله برای ورود به جنگ مطمئن نیست.

مقامات رژیم صهیونیستی در حالی سعی دارند مانع ورود حزب الله لبنان به جنگ شوند که شبکه الجزیره از هدف قرار گرفتن دو موضع نظامی البیاض و المالکیه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و نزدیک مرز جنوب لبنان خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک بلیدا در مرز جنوب لبنان را گلوله باران کرد.

در همین حال، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، از تبادل آتش بین گروهی از مبارزان حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی در تپه های اشغالی کفر شوبا خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی روستاهای علما الشعب، الجبین و طیر حرفا در منطقه مرزی جنوب لبنان را با گلوله های فسفری گلوله باران کرد.

در همین حال، رسانه های عرب زبان از حمله به تجهیزات مخابراتی و نظارتی موضع نظامی "البعاد" ارتش رژیم صهیونیستی با موشک هدایت شونده خبر دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت که یک تانک ارتش این رژیم هدف یک موشک ضد زره هدایت شونده در منطقه جبل دوف درمرز با لبنان قرار گرفته است.

حزب الله لبنان نیز از شهادت سه نفر از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ماموریت جهادی خود خبر داد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها