کد خبر: ۴۴۱۲۱
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
بر اساس گفته‌ی ایلان ماسک، ایکس به‌زودی دو پلن اشتراکی جدید معرفی می‌کند؛‌ یکی با قیمت ارزان‌تر و دیگری برای حذف کامل تبلیغات.

 ایکس (توییتر سابق) به‌زودی دو پلن اشتراکی جدید معرفی می‌کند. ادعای رونمایی پلن‌های جدید ایکس قبلاً توسط افشاگران مطرح شده بود.

بر اساس گفته‌ی ایلان ماسک، یکی از پلن‌های اشتراکی جدید ارزان‌تر از سرویس فعلی خواهد بود (ایکس پریمیوم هم‌اکنون ماهانه هشت دلار قیمت دارد) اما تبلیغات را کاهش نخواهد داد.

پلن دوم ایکس قیمت بالاتری دارد و تمامی تبلیغات را حذف می‌کند. پلن فعلی ایکس پریمیوم، تبلیغات را به نصف کاهش می‌دهد. ایلان ماسک به قیمت سرویس‌های جدید اشاره نکرده است.

اوایل ماه جاری میلادی گفته شد که ایکس روی سه پلن اشتراکی مجزا کار می‌کند. زمان زیادی نگذشته بود که رسانه‌های معتبر مثل بلومبرگ هم ادعای مشابهی مطرح کردند.

ایکس با رونمایی پلن‌های اشتراکی جدید به‌دنبال افزایش درآمد است؛ آن هم در شرایطی که گزارش‌های ضدونقیض از افت تعداد کاربران و کاهش درآمد تبلیغاتی ایکس خبر می‌دهند.

ایکس هفته‌ی گذشته گفت که پلن سالانه‌ی یک دلاری برای تمامی کاربران جدید در دسترس قرار می‌دهد تا تمامی بات‌های داخل این شبکه‌ی اجتماعی را از بین ببرد. این سرویس فعلاً در نیوزیلند و فیلیپین برای کاربران جدید فعال است.

لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس، دو هفته پیش مدعی شد که این پلتفرم اجتماعی حدوداً ۲۴۵ میلیون کاربر فعال روزانه دارد و این کاربران روزانه ۵۰۰ میلیون پست منتشر می‌کنند. ایکس در ماه‌های اخیر رقبای جدیدی پیدا کرده است تا کاربران بین انتخاب توییتر یا تردز مردد شوند.




پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها