کد خبر: ۴۳۵۹۰
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
مسی در بیرون زمین از شخصیت عجیب و جالبی برخوردار است.

کوین پرینس بواتنگ که مدت کوتاهی در بارسلونا هم تیمی لیونل مسی بود، در گفتگو با FIVEUK اظهارات جالبی را راجع به نوع رفتار ستاره آرژانتینی در بیرون زمین مطرح کرده است:

هیچ وقت مسی را در حال تمرین در باشگاه بدنسازی ندیدم. او به باشگاه می آمد، ماساژ می گرفت و بعد از آن بسکتبال بازی می کرد!

زمانی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با لیورپول بازی داشتیم، قبل از رفتن به داخل زمین برای گرم کردن، همه ما آماده در رختکن نشسته بودیم اما مسی در حالی که هنوز کفش هایش را هم نپوشیده بود، با موبایلش بازی می کرد و دیگران او را ماساژ می دادند. دو دقیقه قبل از ورود به زمین، او کفش هایش را پوشید و در حین گرم کردن هم فقط تیرک دروازه را نشانه می‌گرفت و به سمت آن شوت می زد.

بعد از گرم کردن، به رختکن برگشتیم و مربی شروع به توضیح دادن دستورات تاکتیکی کرد اما در همان زمان مسی در گوشه رختکن نشسته بود و در حالی که با موبایلش ور می رفت، فیس تایم انجام می داد! سی ثانیه پیش از ورود به زمین برای شروع بازی، او ژاکتش را درآورد و خیلی آرام وارد چمن شد، در آن بازی بریس کرد و ما سه هیچ بازی را بردیم. او تنها فرد در جهان است که در چنین وضعیتی تمرین می کند اما در زمین فوق العاده ظاهر می شود.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها