کد خبر: ۴۳۴۸۴
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
متقاضیان کالابرگ بخوانند/این افراد می‌توانند کوپن الکترونیک بگیرند

علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشریح این خبر اظهار کرد: خوشبختانه دهک‌های ششم و هفتم نیز به طرح جدید کالابرگ الکترونیک اضافه شدند.

وی افزود: با افزوده‌شدن این دو دهک افزایش چشم‌گیری در جمعیت مشمول طرح جدید کالابرگ الکترونیک خواهیم داشت و جمعیت تحت پوشش از ۴۱ به ۶۱ میلیون نفر افزایش می‌یابد که بدین ترتیب بیش از ۸۰ درصد مردم کشور مشمول طرح جدید کالابرگ می‌شوند.

عسگریان با بیان این‌که شرایط استفاده از کالابرگ همانند گذشته است، توضیح داد: اگر هر فردی ۲۰۰ هزار تومان از یارانه‌اش را خرید کند، ۱۲۰ هزار تومان به وی اعتبار تشویقی تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: مبلغ یارانه برای افراد بین دهک اوّل تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و یارانه دهک چهارم تا هفتم نیز به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان است که در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومانی افراد از مبلغ یارانه، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی به آنان تعلق می‌گیرد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: مردم می‌توانند با نصب برنامه کاربردی «شما» به آن رجوع کرده و از نزدیک ترین مغازه محل خود خرید کنند و از مبلغ تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۴۵ هزار مغازه در سراسر کشور تجهیز شده و ۲۰ هزار مغازه در صف برای پیوستن به این طرح هستند و در صورت استقبال وارد این طرح می‌شوند.

عسگریان تصریح کرد: طرح ملّی کالابرگ الکترونیک ساده‌ترین و سهل‌الوصول‌ترین برنامه برای مردم است تا خرید آسانی داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که مردم نهایت بهره‌برداری را از این طرح نمایند چرا که متعلق به خودشان است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون تأکید کرد: طرح کالابرگ الکترونیک کاملاً اختیاری است و هر شخص هر مبلغی را که بخواهد می‌تواند استفاده کند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها