کد خبر: ۴۰۸۶۴
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
در ۱۵ سپتامبر، چانگان فیس لیفت CS۵۵ Plus را عرضه کرد. این خودروی جدید در سه مدل با قیمت‌های ۱۳۷۰۰ تا ۱۵۷۰۰ دلار موجود است. چانگان CS۵۵ پلاس از جمله خودروهای وارداتی آینده سایپا برای بازار ایران است که در نمایشگاه خودروی مشهد نیز حضور یافته بود.

 به عنوان یک مدل فیس لیفت، CS۵۵ Plus ۲۰۲۴ دارای چهره جلویی بازطراحی شده است، در حالی که قسمت عقب و داخل آن تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است.

تغییرات جدید در خودروی وارداتی سایپا/ عکس

از زمان عرضه آن در سال ۲۰۱۷، سری CS۵۵ حجم فروش تقریباً ۸۰۰۰۰۰ واحدی را به خود اختصاص داده است. CS۵۵ Plus ۲۰۲۴ که به عنوان یک SUV جمع و جور شناخته می‌شود، دارای ابعاد ۴۵۳۹/۱۸۶۵/۱۶۸۰ میلی متری و فاصله بین دو محور ۲۶۵۶ میلی متری است.

در جلو، جلوپنجره از طراحی بدون قاب استفاده می‌کند که در بالا پهن‌تر و در پایین باریک‌تر است. دو نوار کرومی شکل C متقارن، این جلوپنجره بزرگ را احاطه کرده‌اند. لوگوی برند در مرکز قرار گرفته است.

تغییرات جدید در خودروی وارداتی سایپا/ عکس

در عقب، چراغ‌های چند ضلعی دیده می‌شود که در مجموع دارای ۱۲۸ واحد LED هستند. چراغ‌ ترمز سوم نصب شده با اسپویلر سقف، یکپارچه شده‌اند.

  •  

تغییرات جدید در خودروی وارداتی سایپا/ عکس

فضای داخلی همچنان به یک صفحه نمایش کیلومتر شمار ۱۰ اینچی فول ال سی دی و یک نمایشگر مرکزی شناور ۱۰.۲۵ اینچی مجهز است. دکمه‌های فیزیکی زیر دریچه‌ تهویه مطبوع حذف شده‌اند. عملکردهای پیشرفته کمک رانندگی سطح ۲ خودرو، شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و کروز کنترل تطبیقی است. امکانات دیگری عبارتند از سانروف پانوراما قابل باز شدن، نورپردازی محیطی چند رنگ، تعامل تشخیص صدا و به روزرسانی OTA.

تغییرات جدید در خودروی وارداتی سایپا/ عکس

علاوه‌بر این در کنسول مرکزی، اهرم دنده سنتی با یک شیفتر چرخشی کوچکتر جایگزین شده است تا پد شارژ بی‌سیم در جلو و جای لیوان در سمت راست بیشتر شود.
خودروی جدید از طرفیت ۵ نفره استفاده می‌کند که در آن تمام صندلی‌ها با مواد چرم مصنوعی پیچیده شده‌اند. صندلی راننده از تنظیم برقی پشتیبانی می‌کند. مدل گران‌قیمت نیز دارای صندلی‌های گرم‌کن‌دار است.

تغییرات جدید در خودروی وارداتی سایپا/ عکس

مجموعه پیشرانه از یک موتور ۱.۵T تشکیل شده که به یک گیربکس DCT هفت سرعته متصل شده است. حداکثر قدرت موتور ۱۸۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر اعلام شده است. حداکثر سرعت آن به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده و مصرف سوخت جامع، ۶.۹۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها