کد خبر: ۳۸۰۲
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
نماینده کرمانشاه:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون تبدیل وضعیت باید بدون هیچ شرطی اعم از شرط سنی درباره همه کسانی که تحت هر عنوانی در دستگاه‌های دولتی کار می کنند، اجرا شود و همه این افراد باید بدون هیچ شرطی تبدیل وضعیت و استخدام شوند تا سرمایه اجتماعی افزایش یابد.
به گزارش جدید پرس:

 ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه در جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با تاکید بر لزوم اجرای قانون مربوط به پرداخت حق مناطق جنگی اظهار کرد: مطابق ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم موضوع پرداخت حق مناطق جنگی هم قانون هم حق و هم عدل است و باید در خصوص همه شاغلان و بازنشستگان کشوری لشکری و تامین اجتماعی اعمال شود.

وی افزود: در خصوص ارتش سپاه و نیروی انتظامی با  پیگیری‌های فراوانی که انجام شد که در نهایت موضوع مورد ساماندهی قرار گرفت و امیدواریم در اسرع وقت اجرایی شود.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری با تاکید بر لزوم ساماندهی کارکنان دولت خاطرنشان کرد: باید سرمایه اجتماعی کشور را تقویت کنیم این چه رفتاری است که با نیروی انسانی می شود و درباره آنها گفته می‌شود فلانی شرکتی است و دیگری رسمی و آن دیگری طرحی است؟ شندرغاز به این کارمندان پول داده می‌شود و از این پول اندک قسمتی را برمی‌دارند و به شرکت می دهند که اصلاً هیچ ربطی به او ندارد.

عزیزی تاکید کرد: قانون تبدیل وضعیت باید بدون هیچ شرطی اعم از شرط سنی درباره همه کسانی که تحت هر عنوانی در دستگاه‌های دولتی کار می کنند، اجرا شود و همه این افراد باید بدون هیچ شرطی تبدیل وضعیت و استخدام شوند تا سرمایه اجتماعی افزایش یابد و این افراد درآمدی کافی و پایدار داشته باشند و با امید زندگی کنند تا هرچه بیشتر به پیشرفت کشور خدمت کنند.

وی گفت: بر اساس قانون اساسی داشتن شغل یک حق است و در مقابل نیز دولت مکلف است شغلی پایدار و امیدآفرین ایجاد کند.

انتهای پیام

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها