کد خبر: ۳۴۰۲۴
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
جانشین فرمانده انتظامی استان از شهادت ۲ تن از مأموران انتظامی شهرستان اصفهان در درگیری مسلحانه با قاتل یک شهروند خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه قاتل به هلاکت رسید.
به گزارش جدید پرس:

سردار محمد رضا هاشمی فر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی فردی مسلح و قتل شهروندی در یکی از خیابان‌های شهرستان اصفهان، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ به محل اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: با حضور مأموران در صحنه، فرد مسلح که عرصه را بر خود تنگ دیده به محض مشاهده پلیس به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی می‌کند.

شهادت ۲ مأمور پلیس اصفهان در درگیری با قاتل مسلح

این مقام ارشد انتظامی افزود: در نهایت با اقدام سریع مأموران انتظامی حاضر در صحنه، قاتل مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت می‌رسد و دو نفر از مأموران انتظامی نیز به شدت مجروح شده و جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.

شهادت ۲ مأمور پلیس اصفهان در درگیری با قاتل مسلح

سردار هاشمی فر ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأموران وظیفه شناس به خانواده شهیدان والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم استان اصفهان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهیدان گرانقدر متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها