کد خبر: ۳۳۳۲۲
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
پرواز هواپیمایی معراج که قرار بود ساعت ۱۷ روز جمعه انجام شود، با تاخیر چندین ساعته مواجه شده و روابط عمومی این شرکت گفت که پرواز صبح شنبه انجام خواهد شد.
به گزارش جدید پرس:

یکی از مسافران پرواز معراج به شماره ۴۸۰۳ از مبدا فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد نجف، از تاخیر این پرواز خبر داد و گفت: این پرواز قرار بوده ساعت ۱۷:۴۵ تهران را به مقصد نجف ترک کند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

وی توضیح داد: در شرایطی که فرآیند تحویل پاسپورت‌ها و چک‌این انجام شده بود و ما منتظر اعلام برای سوار شدن به هواپیما بودیم، اعلام شد که هواپیما دچار مشکل شده و قرار است مسافران فردا صبح با پرواز جایگزین به نجف اعزام شوند.

در این خصوص میرسمیعی -روابط عمومی شرکت هواپیمایی معراج- به ایسنا گفت: از بخش بازرگانی در فرودگاه حاضر بودند و طبق دستورالعمل حقوق مسافر برخورد کردند. در حال حاضر هم مسافران به سمت هتل هدایت می‌شوند که آنجا پذیرایی شده و استراحت کنند و پرواز حدود ساعت ۷ صبح شنبه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: علت تاخیر این بوده که یکی از هواپیماهای ما قرار بوده از مسکو برگرده و این پرواز را انجام دهد که در مسکو یکی از موتورهایش دچار مشکل شده و روشن نشده است. تیم فنی عازم شده که شرایط را بررسی کند و به محض اینکه ایراد برطرف شود، یا با اولین هواپیمایی که از مسیرهای دیگر برگردد، پرواز جایگزین به نجف انجام خواهد شد.

میرسمیعی توضیح داد: پرواز چارتر بوده و ما ارتباط مستقیم با مسافران نداشتیم و فرآیند اطلاع‌رسانی به مسافران دیر انجام شده و تعدادی از مسافران به ترمینال رسیده بودند. البته مشکل هم دقیقه نودی و زمانی‌که هواپیما مسکو را به سمت فرودگاه امام ترک می‌کرده پیش آمده و زمانی برای اطلاع‌رسانی وجود نداشته، در حالی که شرایط قبلی هواپیما طبیعی بوده و هیچ ایراد خاصی نداشته است.

او خاطرنشان کرد:‌ در بحث جبران خسارت هم طبق منشور حقوق مسافر اقدام خواهد شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها