کد خبر: ۳۳۲۰۴
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کیا سراتو یا فورته و کیا ریو، از زمانی که در اواسط دهه ۲۰۰۰ معرفی شدند، تنها خودروهای کوچک این برند در ایالات متحده بودند.حالا کیا یک سدان کوچک جدید به نام K۳ برای مکزیک عرضه کرده است.س
به گزارش جدید پرس:

 از نظر اندازه، K۳ به خوبی بین ریو و سراتو جای می‌گیرد.طول آن ۱۷۸.۹ اینچ (۴۵۴۵ میلی‌متر) است که آن را بزرگتر از ریو (۱۷۲.۶ اینچ) و در عین حال کمی کوچکتر از سراتو (۱۸۲.۷ اینچ) نشان می‌دهد.

رونمایی از محصول جدید کیا/ جانشین سراتو و ریو که زمانی در سایپا مونتاژ می‌شدند/ عکس

چراغ‌های جلو که در کنار جلوپنجره پوزه ببر کیا قرار گرفته‌اند، مانند چراغ عقب هستند.شکل و فرم بدنه چیزی شبیه به یک خودروی فست‌بک است.

رونمایی از محصول جدید کیا/ جانشین سراتو و ریو که زمانی در سایپا مونتاژ می‌شدند/ عکس

 

رونمایی از محصول جدید کیا/ جانشین سراتو و ریو که زمانی در سایپا مونتاژ می‌شدند/ عکس

فضای داخلی نیز مطابق با سایر محصولات کیا است. K۳ ترکیبی از صفحه نمایش کیلومترشمار ۴.۲ اینچی با صفحه نمایش لمسی ۱۰.۳ اینچی اطلاعات-سرگرمی در زیر یک تکه شیشه است که از سمت راننده تا کنسول مرکزی امتداد دارد. در نهایت، اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو به صورت استاندارد در اینجا عرضه می‌شوند.

قدرت از دو گزینه موتور چهار سیلندر تامین می‌شود: گزینه اول، ۱.۶ لیتری و گزینه بعدی، ۲.۰ لیتری است. موتور کوچکتر، ۱۲۲ اسب‌بخار قدرت دارد در حالی که موتور ۲.۰ لیتری بزرگتر، منحصر به تریم GT-Line است و ۱۵۰ اسب‌بخار تولید می‌کند.موتور کوچکتر با گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک در دسترس است و موتور بزرگتر، منحصراً با یک گیربکس دستی شش سرعته عرضه می‌شود.

همانطور که گفته شد، کیا K۳ جدید در مکزیک رونمایی شد.اما هنوز سئوالات زیادی در مورد این سدان کوچک وجود دارد، مانند اینکه آیا این سدان به طور رسمی به عنوان یک جایگزین سراتو وارد ایالات متحده خواهد شد یا خیر.کیا باید در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری را منتشر کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها