کد خبر: ۳۲۶۳۱
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
رئیس اداره حفاظت محیط شهرستان شاهرود از ضرب و شتم یک محیط‌بان شاهرودی حین ماموریت در زیستگاه‌های این شهرستان خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

حوالی ساعت ۵ روز گذشته سه شکارچی غیرمجاز وارد منطقه شده و محیط بانان منطقه بعد از رویت آنها، کار مستندسازی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه یکی از شکارچیان به عنوان راننده از منطقه شکار فاصله داشته ادامه داد: یکی از شکارچیان سوار یک دستگاه موتور شده و به منطقه می رود که بعد از آن محیط بانان وی را با یک لاشه شکار دستگیر می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از محیط بانان به سمت راننده موتور رفته و محیط بانان دیگر دنبال شکارچی دوم که ضارب اصلی به محیط بانان است، می رود.

وی با اشاره به دستگیری راننده و یک شکارچی توسط یکی از محیط بانان گفت: محیط بان دیگر نیز برای دستگیری شکارچی سوم اقدام می کند که این شکارچی که اسلحه نیز به همراه نداشته با سنگ محیط بان «علیرضا دزیانیان» را مضروب و با استفاده از گیج شدن ناشی از ضربه اقدام به فرار می کند.

وی با اشاره به ضرب و جرح محیط بان شاهرودی توسط این متخلف شکار و صید در عصر روز جمعه افزود: محیط بان «علیرضا دزیانیان» محیط بان این اداره به دنبال این درگیری مصدوم و به بیمارستان امام حسین‌(ع) شاهرود انتقال می یابد.

وی با بیان اینکه محیط‌بانان این اداره از ساعت پنج صبح در منطقه شکار ممنوع تپال شاهرود رفتار این شکارچیان را زیر نظر داشتند، ادامه داد: سه شکارچی شرور چندین بار به سمت محیط‌بانان تیراندازی کردند.
قربانلو از دستگیری دو نفر شکارچیان متخلف خبر داد و خاطرنشان کرد: دو ضارب محیط‌بان شاهرودی دستگیر شدند، ولی ضارب اصلی این محیط‌بان متواری و تحت تعقیب است.همچنین استاندار سمنان با همراهی فرماندار ویژه شاهرود در بیمارستان امام حسین‌ (ع) از محیط‌بان مضروب عیادت کردند.

تیراندازی شکارچیان غیرمجاز به محیط‌بان شاهرودی/ عکس

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها