کد خبر: ۳۲۵۱۱
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
: انتقال لیونل مسی به اینترمیامی حتی روی نتایج موتور جست و جوی گوگل نیز تاثیر گذاشته است.
به گزارش جدید پرس:

لیونل مسی بعد از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن حضور در اینتر میامی و آرامش MLS را به پول عربستانی‌ها و گزینه جذاب بازگشت به بارسلونا ترجیح داد. او شروعی رویایی در تیم جدیدش داشته و طی 3 بازی 5 بار موفق به گلزنی شده است. این تنها بخش شیرین داستان نیست و حضور مسی در اینتر میامی حتی دنیای اینترنت را هم تحت الشعاع قرار داده است.

اپل 2.5 میلیارد طی 10 سال (250 میلیون دلار در سال) بابت حق پخش به MLS پرداخت می کند که بخشی از این قرارداد سهم مسی است؛ فوق ستاره آرژانتینی درصدی از درآمد ثبت نام های جدید صورت گرفته در اپل تی وی را از این کمپانی دریافت می کند.

چنین سرمایه گذاری هنگفتی کاملا منطقی به نظر می رسد اگر بدانیم ماه گذشته نام اینترمیامی 8.2 میلیون بار در گوگل جست و جو شده که یک رکورد در تاریخ باشگاه به شمار می رود.

بر اساس داده های Google Trends جست و جوی جهانی عبارت «پیراهن اینتر میامی» 6111 درصد نسبت به 5 سال گذشته رشد داشته است که رقمی شگفت انگیز به شمار می رود و مهر تایید دیگری است بر اهمیت بالای حضور لئو اینترمیامی. طی یک ماه اخی 130 هزار بار پیراهن ایترمیامی مورد جست و جو قرار گرفته که در مقایسه با تاریخ جست و جوهای این عبارت یک رکورد بی سابقه محسوب می شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها