کد خبر: ۳۲۲۲۱
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
زنی اهل بریتانیا، ۲۵ سال است به چند نسل از خانواده یک روباه غذا می‌دهد.
به گزارش جدید پرس:

«شارون هیوز»، ۲۵ سال پیش دو روباه گرسنه را در ایوان خانه‌اش دید و به آنها غذا داد و او این کار را تا به امروز ادامه داده است. اکنون شارون هیوز به‌ لطف پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک و اینستاگرام می‌تواند این ضیافت روزانه روباه‌ها را با باقی مردم دنیا به اشتراک بگذارد.

همه چیز از یک ربع قرن پیش شروع شد؛ یک روز صبح دو روباه که ظاهرا زوج بودند، وارد باغ خانم هیوز شدند و از آنجایی‌که گرسنه بودند، خانم هیوز به آنها غذا داد. بعد از آن، آنها و البته ۴ نسل بعد از آنها هر روز صبح به در خانه شارون هیوز آمده و از دست او غذا می‌گیرند. ۸ روباه کنجکاو و گرسنه هر روز در کل سال، به جز دو ماه که فصل جفت‌گیری است، برای گرفتن غذا به در خانه خانم هیوز می‌آیند.

زنی که به ۴ نسل از خانواده یک روباه غذا داد/عکس

به نظر می‌آید این روباه‌ها نزدیک خانه هیوز، برای خود لانه ساخته‌اند، چراکه تا شارون هیوز آنها را برای غذا صدا می‌کند، آنها خود را به‌سرعت به او می‌رسانند. خانم هیوز، روی ۸ روباه، براساس ظاهر و البته عادت‌هایشان اسم هم گذاشته است. اسم یکی از روباه‌ها «چارلز» است، برای اینکه سروکله این روباه در روز تاجگذاری چارلز سوم (پادشاه فعلی بریتانیا) پیدا شد.

زنی که به ۴ نسل از خانواده یک روباه غذا داد/عکس

هیوز، علاوه‌بر غذا، با کمک دامپزشک محلی‌شان، درد و زخم‌هایشان را هم درمان می‌کند و اگر لازم باشد، به آنها نوعی مسکن مخصوص می‌دهد. روباه‌ها هم برای نشان دادن محبت‌شان به شارون هیوز، گاه‌گاهی هدیه می‌آورند. مثلا، یکبار برای او «موش» آورده بودند.

افراد بسیاری در تیک‌تاک از این کار خانم هیوز استقبال کرده بودند اما بیشتر کارشناسان حیوانات می‌گویند، نباید به حیوانات حیات وحش غذا داد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها