کد خبر: ۳۲۰۱۶
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
نسل جدید تویوتا لندکروزر پرادو در تاریخ ۱ آگوست (۹ شهریور) معرفی می‌شود، اما تیزرهای اخیر، تصاویر و آینده جذابی را نمایش می‌دهند. به احتمال زیاد، کم کم با ظاهر و چهره آن پرادوی همیشگی باید خداحافظی کنیم.
به گزارش جدید پرس:

تویوتا با نشان دادن پرادو با الهام از لندکروزر FJ۶۲ که در اواخر دهه ۱۹۸۰ ساخته شده بود، ظاهر جدید پرادو را تبلیغ می‌کند.

پوست‌اندازی تویوتای شاسی‌بلند محبوب در ایران/ عکس

مانند مدل کلاسیک، مدل آینده دارای دماغه‌ای صاف با چراغ‌های جلو مستطیلی است.قسمت جلویی نیز دارای گلگیرهای چند ضلعی شکل است.به نظر می‌رسد پرادو جدید دارای نماهای ساده و بدون تزئین است و گلگیرها، بیشترین جذابیت بصری را ایجاد می‌کنند.شیشه‌های کناری، بزرگ به نظر می‌رسند.

 

پوست‌اندازی تویوتای شاسی‌بلند محبوب در ایران/ عکس

نمای عقب دارای یک فضا و شیشه بزرگ است.چراغ‌های عقب به شکل عمودی طراحی شده و به شدت یادآور لندکروزر FJ۶۲ است.

احتمالا کابین لندکروزر پرادو جدید، شباهت زیادی با لندکروزر عادی خواهد داشت.

همه علائم نشان می‌دهد که احتمالا لندکروزر پرادو جدید، بر روی پلت‌فرم GA-F سوار می‌شود.در پرادو جدید، قلب تپنده مشابهی با لکسس GX وجود دارد که یک پیشرانه ۳.۴ لیتری V۶ توئین‌توربو با ۳۴۹ اسب‌بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتون‌متر گشتاور همراه با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک خواهد بود.این مدل همچنین دارای سیستم چهار چرخ محرک و دیفرانسیل مرکزی با لغزش محدود Torsen است.همانطور که در تویوتا می‌بینیم، تنظیمات H۴L وجود ندارد.

تویوتا تایید کرد که لندکروزر پرادو جدید به ایالات متحده می‌آید.زمان دقیق عرضه در ایالات متحده و جزئیات قیمت هنوز در دسترس نیست.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها