کد خبر: ۳۱۸۶۵
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
فروش خودروهای دیزلی در اروپا در سال‌های اخیر رو به کاهش بوده و ژوئن امسال برای اولین بار در تاریخ، فروش خودروهای الکتریکی از خودروهای بنزینی در آسیا پیشی گرفت.با این حال، آلمان هنوز بازار مناسبی برای خودروهای دیزلی است. بیش از ۱۸ درصد از کل تحویل‌ها از ژانویه تا ژوئن امسال، خودروهایی با موتورهای احتراق تراکمی بودند.این توضیح احتمالا این موضوع را آسان می‌کند که چرا شرکت های تیونینگ مانند منهارت به توسعه خودروهایی با موتور دیزلی ادامه می‌دهند.
به گزارش جدید پرس:

این بار بی‌ام‌و سری ۳ با مدل M۳۴۰d، زیر تیغ جراحی منهارت رفته است. ظاهری تهاجمی‌تر همراه با نماد و نشان‌های منهارت، در این پروژه دیده می‌شود.

بی‌ام‌و  زیر تیغ جراحی منهارت رفت/ عکس

نمای بیرونی برای مطابقت با عملکرد ارتقا یافته، تغییر یافته است.این خودرو به رنگ مشکی براق با نوارهای نقره‌ای و قرمز جدید برای ظاهر متمایزتر در مقایسه با ظاهر کارخانه به پایان رسیده است.قطعات فیبرکربنی جدید، مانند لیپ پایین سپر، در قسمت‌های مختلف بدنه دیده می‌شود.

بی‌ام‌و  زیر تیغ جراحی منهارت رفت/ عکس

اسپویلر لبه‌ای و یک دیفیوزر جدید در پشت به چشم می‌خورد.مجموعه ای از رینگ‌های ۲۰ اینچی دو پره Concave One، پیشرفت‌های بصری را تکمیل می‌کند.

بی‌ام‌و  زیر تیغ جراحی منهارت رفت/ عکس

لوگوی منهارت و برخی ادوات فیبرکربنی در سراسر کابین به کار رفته‌اند.

این سدان دارای یک موتور ۳.۰ لیتری شش توربو دوقلوی خطی و دیزلی در زیر کاپوت است.در حالت استاندارد، این پیشرانه ۳۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور بین ۱۷۵۰ تا ۲۲۵۰ دور در دقیقه تولید می‌کند.یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته گشتاور را به هر چهار چرخ می‌فرستد.

بی‌ام‌و  زیر تیغ جراحی منهارت رفت/ عکس

منهارت بدون افزودن به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری، به غیر از چهار لوله اگزوز ۳.۵۴ اینچی (۹۰ میلی‌متری)، قدرت و گشتاور موتور را به ترتیب به ۳۸۰ اسب‌بخار ۷۷۰ نیوتن‌متر افزایش می‌دهد.این باعث می شود که MH۳ ۴۰۰d حتی از آلپینا D۳ S با قدرت ۳۵۰ اسب‌بخار قدرتمندتر باشد.اطلاعی از شتاب وجود ندارد، اگرچه افزایش قدرت احتمالاً به معنای شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کمتر از ۴.۰ ثانیه است.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها