کد خبر: ۳۱۵۲۵
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
وقتی در مورد اسلحه‌های جالب و آینده نگر می‌شنوید، اولین افکار شما احتمالاً حول محور فیلم‌های علمی و تخیلی شکل می‌گیرد. خوب، تعجب خواهید کرد اگر بدانید که برخی از این سلاح‌های آینده نگر در واقع وجود دارند.
به گزارش جدید پرس:

 AA۱۲ Atchisson Assault Shotgun، این تفنگ یک تفنگ ساچمه‌ای خودکار است که می‌تواند ۳۰۰ گلوله در دقیقه شلیک کند. این اسلحه فقط در قالب یک سلاح تمام اتوماتیک عرضه می شود. AA-۱۲ در ابتدا در سال ۱۹۷۲ توسط Maxwell Atchisson ساخته شد. مدل فعلی بیش از ۱۸ سال پس از فروخته شدن به نیروهای پلیس کماکان در حال بروزرسانی است.

این سلاح‌ها از آینده آمده‌اند!/ عکس

XM۲۵ CDTE، یک نارنجک انداز است که نارنجک‌ها را مانند توپ فوتبال در هوا مارپیچی می‌کند. CDTE مخفف Counter Defilade Target Engagement است، به این معنی که نارنجک را می توان ردیابی کرد و تنظیم کرد تا در لحظه مناسب منفجر شود. این سلاح با نام‌های پانیشر و سیستم انفجاری نیمه اتوماتیک هوا نیز شناخته می‌شود. این تفنگ برای اولین بار در سال ۲۰۱۰، عرضه شد. XM۲۵ CDTE نارنجک های ۲۵ میلی متری را شلیک می‌کند که در هوا نزدیک هدف منفجر می‌شوند. با این حال، فاصله انفجار را می توان به صورت دستی تا ۱۰ فوت کوتاهتر یا دورتر تنظیم کرد.

این سلاح‌ها از آینده آمده‌اند!/ عکس

ZiP Pistol، این نوع جدید از تپانچه یکی از بسیاری از اسلحه‌های آینده‌نگرانه است که اسلحه کلاسیک را بازطراحی می‌کند. تپانچه ZiP از پلاستیک در این اسلحه استفاده می‌کند تا فضایی را برای سفارشی سازی با چسباندن انبرهای بلند و گیره‌های مهمات بزرگ باقی بگذارد.

این تفنگ از نظر شکل بسیار نامتعارف است. یک بدنه کامل پلیمری، با قطعات آلومینیومی و دارای یک بشکه فولادی ۵.۲ اینچی است.

این سلاح‌ها از آینده آمده‌اند!/ عکس

PHASR Rifle، توسط وزارت دفاع ایالات متحده ساخته شده‌است. این تفنگ آینده نگر هنوز در مرحله نمونه اولیه است و یک سلاح غیر کشنده است که برای کور کردن اهداف طراحی شده است.

 

تفنگ PHASR یک سلاح لیزری کور کننده است که هدف را به طور موقت منحرف و کور می کند. اگرچه پروتکل سازمان ملل در مورد سلاح های لیزری کورکننده سلاح های لیزری را در سال ۱۹۹۵ ممنوع کرد، PHASR از این ممنوعیت مستثنی است زیرا اثرات آن موقتی است و آن را به یکی از مفیدترین تفنگ های آینده نگر تبدیل می کند.

این سلاح‌ها از آینده آمده‌اند!/ عکس

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها