کد خبر: ۳۱۵۲۰
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو شرور که اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح سرد کرده و موجب وحشت مردم شده بودند، خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت ۲۳ روز گذشته خبری مبنی بر قمه‌کشی و قدرت نمایی دو نفر اراذل و اوباش در محدوده شهرک راه آهن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان به محل مورد نظر اعزام شده و اقدامات خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور دو فرد شرور در محل ادامه داد: مشاهدات ماموران حاکی از آن بود که دو فرد شرور که یکی از آنها از اتباع یکی از کشورهای همسایه بود، با استفاده از قمه و چاقو اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در محله کرده و آرامش و امنیت ساکنان را از بین برده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد اقدام به برهم زدن نظم عمومی و رعب و وحشت شهروندان شده بودند، اظهار کرد: ماموران عملیات کلانتری ۱۴۱شهرک گلستان با مشاهده هر دو متهم که از اراذل و اوباش سابقه‌دار بودند، برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. این دو فرد شرور در حین دستگیری قصد حمله به ماموران با استفاده از سلاح سرد را داشتند که با هوشیاری و آمادگی ماموران خلع سلاح و در محل زمین‌گیر و دستگیر شدند.

معظمی گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب چندین دستگاه خودرو اعتراف کرده و انگیزه خود را قدرتنمایی در محل اعلام کردند.

وی با بیان اینکه دو متهم ۲۵ و ۲۸ سال سن داشند، گفت: برای این دو متهم پرونده‌ای تشکیل شده و آنان به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این دو شرور و همچنین کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی ازسوی آنان در حال انجام است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها