کد خبر: ۳۱۳۹۷
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
پدر شیشه‌ای که متهم است به دنبال کتک زدن نوزاد ۸ ماهه اش مرگ تلخ او را رقم زده در دادگاه مدعی شد بی گناه است.
به گزارش جدید پرس:

رسیدگی به این پرونده از آبان ماه سال ۱۴۰۱ به دنبال مرگ تلخ دختر ۸ ماهه‌ای به نام مریم در خانه شان در پردیس آغاز شد. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پدر نوزاد به نام مصطفی ادعا کرد دخترش از روی تخت به روی زمین افتاده و جان سپرده است.

ولی وقتی کارشناسان پزشکی قانونی آثار کبودی‌های متعدد روی بدن نوزاد را تایید و علت مرگ را ضربات متعدد و شکستگی اعلام کردند مادر مریم کوچولو شوهرش مصطفی را عامل قتل دخترش معرفی کرد.

 وی گفت: شوهرم مصطفی به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارد. او همیشه تحت تاثیر مصرف مواد زود از کوره در می‌رود و پسر ۷ ساله و دختر نوزادم را کتک می‌زند. آخرین بار هم وقتی دختر ۸ ماهه ام گریه می‌کرد با سیلی به صورتش زد که خون از دهان و بینی اش روی دیوار پاشید و دخترم از حال رفت. چند دقیقه بعد، اما حال دخترم بهتر شد و دوباره شروع به گریه کرد که همسرم او را کتک زد و موجب مرگش شد. شوهرم حتی اجازه نداد با اورژانس تماس بگیرم و وقتی دید دخترم نفس نمی‌کشد و مرده به دروغ گفت دخترم از روی تخت به زمین افتاده است.

به دنبال اظهارات زن جوان شوهرش بازداشت شد و گفت: قبول دارم دخترم را کتک زدم. اما به حدی نبود که موجب مرگش شود.

مرد شیشه‌ای در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که همسرش برای وی اشد مجازات خواست.

وقتی مصطفی ۵۰ ساله در جایگاه متهم ایستاد و قتل نوزادش را انکار کرد.

وی گفت: من تعجب می‌کنم که چرا همسرم این حرف‌ها را علیه من مطرح کرده است. من ضربه کشنده‌ای به دخترم نزدم. شاید با پشت درست آرام به پوشکش ضربه زده باشم، اما ضربه محکمی که موجب مرگ او شود را قبول ندارم. وی درباره آثار کبودی روی بدن قربانی کوچولو ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: احتمالا همسرم در غیاب من دخترمان را تنبیه کرده است. او قبلا هم چند بار دخترمان را کتک زده بود که به او اعتراض کردم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و پدر شیشه‌ای را به ۱۰ سال زندان و پرداخت نصف دیه به همسرش محکوم کردند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها