کد خبر: ۳۱۱۷۶
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
الکسی لالاس، ستاره سابق فوتبال آمریکا، ادعایی جنجالی علیه لیونل مسی و باشگاه اینترمیامی مطرح کرد.
به گزارش جدید پرس:

یک روز قبل از اینکه قرارداد لیونل مسی با باشگاه آمریکایی اینترمیامی رسمی شود و او در مراسمی به هواداران معرفی شود، ویدیویی از او منتشر شد که ستاره آرژانتینی را به همراه خانواده‌اش در یک سوپرمارکت زنجیره‌ای در شهر میامی در حال خرید کردن نشان می‌داد.

در این ویدیو، که به نظر می‌رسد توسط یک رهگذر که مسی را اتفاقی دیده و شناخته گرفته شده است، ستاره بزرگ آرژانتینی را در کنار همسر و سه فرزندش نشان می‌دهد که مثل یک خانواده معمولی در فروشگاه گشت می‌زنند و به خرید لوازم عادی مشغولند.

اما الکسی لالاس، ستاره سابق فوتبال آمریکا، ادعایی عجیب درباره این ویدیو مطرح کرده و می‌گوید باشگاه اینترمیامی از قدیم با فروشگاه‌های زنجیره‌ای پابلیکس رابطه تبلیغاتی داشته و این برنامه از پیش طراحی شده و هدفش تبلیغات بوده است.

لالاس در گفت‌وگو با شبکه فاکس اسپورتس گفت: "یکی از کارهایی که کردند این بود که مسی را در شهر جدیدش نشان دادند. دقت کنید می‌گویم این کار را کردند، چون مطمئنم که این یک برنامه طراحی شده بود. خب، یک ستاره وقتی وارد شهری جدید می‌شود چه می‌کند؟ اولین کاری که می‌کند پر کردن یخچال خانه است".

ستاره سابق فوتبال آمریکا در ادامه گفت: "از اینجا به بعد جالب می‌شود. می‌دانید چرا؟ چون مسی را در فروشگاه پابلیکس می‌بینیم. برای کسانی که خبر ندارند باید بگویم که اینترمیامی سابقه کار کردن با این فروشگاه را دارد. ناگهان مسی را می‌بینیم که گویا یک شهروند او را اتفاقی دیده و مسی چکار می‌کند؟ او دارد از پابلیکس کلی خرید می‌کند تا یخچال خانه‌اش را پر کند. هنوز شک دارید؟ کافی است چند کلیک بکنید و وارد سایت اینترمیامی بشوید. به بخش شرکای تجاری بروید و وای، چه جالب، پابلیکس هم هست! البته این را بگویم که ایده بازاریابی‌شان عالی بود. من از تک تک ثانیه‌هایش لذت بردم، ثانیه‌هایی که همه برنامه‌ریزی شده بود. این هم بخشی از معامله است و ارزشی که مسی به شرکای تجاری اضافه می‌کند. وقتی کلی پول داده‌اید بهتر است از هر فرصتی که پیش می‌آید نهایت استفاده را بکنید".

مسی قرار است چند روز دیگر اولین بازی‌اش با پیراهن اینترمیامی را در مقابل کروز آزول انجام بدهد. درحالی‌که همه منتظر هستند تا ستاره بزرگ آرژانتینی را با پیراهن تیم جدیدش ببینند اما دیوید بکام، از مالکان اینترمیامی، اخیرا گفت ممکن است اولین بازی خرید این تیم به تعویق بیفتد، چرا که اگر مسی خودش را کاملا آماده احساس نکند ممکن است به استراحت بیشتری نیاز داشته باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها