کد خبر: ۳۰۹۹۸
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
«آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، در شبکه اجتماعی تردز اعلام کرده که به نظرش اندروید اکنون از iOS بهتر است.
به گزارش جدید پرس:

«آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، در شبکه اجتماعی تردز اعلام کرد که اندروید درحال‌حاضر سیستم‌عامل بهتری نسبت به iOS است. حالا دوباره بحث مقایسه این دو سیستم‌عامل داغ شده و این سؤال را ایجاد کرده است که آیا ترجیح شخصی موسری در این زمینه تأثیری روی توسعه تردز خواهد گذاشت یا خیر.

یوتوبر معروف MKBHD در پست جدیدی در تردز از مخاطبان خود خواست تا نظراتشان را درباره دنیای فناوری اعلام کنند تا بهترین نظر در بالای بخش پاسخ‌ها قرار بگیرد. آدام موسری در جواب او نوشت: «اندروید حالا بهتر از iOS است.» این پاسخ درحال‌حاضر در بالاترین جایگاه بین دیگر پاسخ‌های این پست قرار گرفته.

اظهارنظر رئیس اینستاگرام نشان می‌دهد که او در گذشته باور داشته که iOS از اندروید بهتر بوده است، اما حالا به این نتیجه رسیده که سیستم‌عامل موبایلی گوگل از اپل پیشی گرفته. همین مسئله بحث و جنجال‌های زیادی را در بین کاربران به‌وجود آورده است.

نظر رئیس اینستاگرام جنجال به‌پا کرد

برخی طرفداران اپل می‌گویند چون iOS سطح حریم خصوصی بالاتری دارد، موسری از این سیستم‌عامل خوشش نمی‌آید. ازآن‌سو، طرفداران اندروید با تأیید این حرف مدعی شده‌اند که نوآوری در دنیای اندروید دیده می‌شود و اپل در حالت سکون باقی مانده است.

از طرف دیگر، برخی کاربران می‌گویند شاید اگر موسری طرفدار iOS بود، بالاخره نسخه آیپد اپلیکیشن اینستاگرام را عرضه می‌کرد. او قبلاً گفته بود که جامعه کاربران آیپد هنوز آن‌قدر بزرگ نشده است که به اولویتی برای تولید اپلیکیشن توسط این شرکت تبدیل شود.

آدام موسری احتمالاً به‌طور متناوب از آیفون و گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کند تا تجربه هر دو پلتفرم را داشته باشد. اما اینکه سلیقه شخصی او تا چه اندازه ممکن است در سیاست‌گذاری‌های این شرکت نقش داشته باشد، مشخص نیست. آیا اپلیکیشن تردز در آینده در اندروید عملکرد بهتری از اپلیکیشن آیفون آن خواهد داشت؟ نظر شما چیست؟

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها