کد خبر: ۳۰۹۷۶
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
ارزیابی‌ها نشان از آن دارد سایپایی‌ها در روز افزایش نرخ دلار هم شکل و شمایل کاهشی خود را حفظ کردند و با افت راهی بازار شدند.
به گزارش جدید پرس:

 در حالی رقم خورده که به گفته فعالان این بازار همچنان خریداران از دور شاهد تغییر قیمت‌ها هستند و با این شرایط سایه رکود همچنان در این بازار قابل لمس است.

براساس ارزیابی‌ها امروز سایپایی‌ها افت یک تا هشت میلیون تومانی داشتند و «شاهین» بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد. این افت قیمت در شرایطی رقم خورده که امروز نرخ دلار شکل افزایشی به خود گرفته بود، اما به گفته فعالان بازار حفظ کانال قیمتی دلار موجب شده تا این افزایش تاثیری در بازار خودرو نداشته باشد.

با توجه به رصد بازار امروز «شاهین» کاهش ۸ میلیونی داشت و بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد و «تیبا ۲ معمولی» هم با افت ۴ میلیونی در جایگاه دوم قرار گرفت.
وبگردی

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار ۵۵۲ میلیون تومانی شد و افت ۸ میلیونی را تجربه کرد. در میان محصولات سایپا هم خانواده کوییک امروز افت ۲ میلیونی داشتند و با این شرایط «کوییک‌R» در بازار ۳۳۶ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۳۳۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار ۳۲۸ میلیونی قیمت گذاری شد و افت یک میلیونی داشت و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۳۵ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۴میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز افت یک میلیونی داشت و در بازار ۳۲۷ میلیون تومان قیمت‌ خورد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها