کد خبر: ۳۰۶۷۴
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
رئیس پلیس راه استان مازندران از توقیف اتوبوس مسافربری با تخلفات حادثه ساز در محور کندوان خبر داد و گفت: حفظ جان هموطنان، خط قرمز پلیس راه است.
به گزارش جدید پرس:

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله جهان تاب با قدردانی از رانندگانی که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس راه را در تامین نظم و امنیت ترافیکی و افزایش ایمنی سفر یاری می کنند؛ اظهار داشت: حفظ جان هموطنان، خط قرمز پلیس راه است.

وی افزود: پلیس با معدود رانندگانی که با ارتکاب تخلفات رانندگی جان و ایمنی دیگر رانندگان قانونمند را به خطر می اندازند؛ بدون اغماض و برابر مقررات برخورد و رفتار می کند.

رئیس پلیس راه استان مازندران در ادامه به توقیف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور کندوان اشاره کرد و گفت: راننده اتوبوس بعلت انجام تخلفات حادثه ساز، انظباط ترافیکی و ایمنی سفر را در محور کندوان برهم زده بود که خودروی مورد استفاده او توقیف شد.

سرهنگ جهان تاب در پایان تاکید کرد: پلیس راه در جهت استیفای حقوق عامه هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها