کد خبر: ۳۰۵۷۲
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
فرمانده انتظامی باغملک گفت: در یک مراسم عروسی به هنگام شادی و بر اثر بدعت غلط تیراندازی، تیر اسلحه جنگی به صورت سهوی به یک نوجوان برخورد کرده که پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات وارده فوت و سه نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
به گزارش جدید پرس:

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالرحیم قربانپور در خصوص جزییات این خبر اظهارکرد: در پی تماس مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در تالاری عروسی شهرستان باغملک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد که در یک مراسم عروسی به هنگام شادی و بر اثر بدعت غلط تیراندازی، تیر اسلحه جنگی به صورت سهوی به یک نوجوان برخورد کرده که پس از انتقال به بیمارستان براثر جراحات وارده فوت کرده و سه نفر دیگر نیز مصدوم شدند که تحت درمان هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک تصریح کرد: ماموران پلیس با تلاش بی وقفه در ارتباط با این موضوع موفق شدند هفت نفر از عوامل این تیراندازی را در چندین عملیات غافلگیرانه دستگیر و ۲ قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه مقادیری مهمات جنگی را کشف کنند و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان احتمالی ادامه دارد.

 

 

سرهنگ قربان پور با تاکید بر اینکه پلیس قاطعانه با افرادی که به هر نحوی اقدام به تیراندازی غیرمجاز می کنند برابرقانون برخورد خواهد کرد گفت: از شهروندان خواسته می شود در صورت اطلاع از موارد این‌چنینی، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها