کد خبر: ۳۰۴۷۸
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری قاتل فراری با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع درگیری مسلحانه منجر به قتل در مردادماه سال گذشته در یکی از روستاهای شهرستان و متواری شدن قاتلان، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
به گزارش جدید پرس:

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر مطرح کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از مدت ها تلاش شبانه روزی بی وقفه و  به‌کارگیری شگردهای پلیسی سرانجام مخفیگاه متهم را در منطقه ای مناطق حاشیه ای در یکی از شهرهای استان همدان با همکاری پلیس آگاهی استان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این متهم تحت تعقیب را به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات تخصصی مأموران پلیس آگاهی به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد، افزود: با تشکیل پرونده قاتل به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری دو نفر توزیع کننده موادمخدر و یک نفر متهم فراری در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط مأموران کلانتری ۱۴ ازندریان خبر داد و اظهار کرد: در راستای شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز و برخورد قاطع با مجرمان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۴ در شهر ازندریان اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح دو نفر توزیع کننده مواد مخدر به همراه تعدادی قرص های غیرمجاز و یک نفر متهم فراری دستگیر شدند و در این طرح تعداد دو دستگاه موتورسیکلت به علت رانندگی مخاطره آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی و دیگر مزاحمت های صورت گرفته توسط رانندگان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

ساکی همچنین از اجرای طرح انضباط اجتماعی، ترافیکی و توقیف تعداد ۹ دستگاه وسیله نقلیه موتوری و دستگیری هفت نفر متهم توسط مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد و گفت: طرح انضباط اجتماعی و ترافیکی در راستای برخورد با رانندگان وسایل نقلیه موتوری که با اقدامات هنجارشکنانه و انجام حرکات مخاطره آمیز موجب سلب آسایش عمومی و به خطر انداختن جان خود و دیگران شده بودند، توسط ماموران کلانتری ۱۲ در شهرستان ملایر به اجرا در آمد.

وی با اشاره به این که شش دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودرو متخلف در این طرح توقیف شدند، خاطرنشان کرد: رانندگی مخاطره آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیرقانونی شیشه های دودی، نداشتن مدارک شناسایی و دیگر مزاحمت های صورت گرفته توسط رانندگان از علل توقیف این وسایل نقلیه بودند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در اجرای این طرح همچنین تعداد سه نفر به علت ایجاد مزاحمت و قدرت نمایی و چهار نفر به علت ایجاد درگیری و تخریب خودروها دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها