کد خبر: ۳۰۱
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
با توجه به اتفاقاتی که میان روسیه و اوکراین به عنوان دو تامین کننده بزرگ غلات دنیا در جریان است شرایط تامین غذا برای بسیاری از کشورهای دنیا با مخاطرات جدی مواجه است.
به گزارش جدید پرس:

 کاوه زرگران در  جمع خبرنگاران اعلام کرد: امسال، سال ویژه ای برای دنیا به لحاظ تامین مواد غذایی بوده و تمامی کشورها تلاش دارند با روش های گوناگون، نسبت به تامین امنیت غذایی مردمان خود اقدام کنند که به طور قطع ایران نیز با راهبری وزارت جهاد کشاورزی و تلاش تمامی فعالان حوزه تامین امنیت غذایی تلاش خواهد کرد همچون گذشته کالاهای مورد نیاز سفره خانوارها را به موقع تامین نماید. 

دبیرکل کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران افزود: به طور قطع از یک سو با توجه به اتفاقاتی که میان روسیه و اوکراین به عنوان دو تامین کننده بزرگ غلات دنیا در جریان است و از سوی دیگر، ممنوعیت صادراتی که قزاقستان در حوزه گندم اعلام کرده، شرایط تامین غذا برای بسیاری از کشورهای دنیا با مخاطرات جدی مواجه است که این امر، ضرورت هوشمندی و سیاستگذاری دقیق را می طلبد تا بتوان با کمترین مانع، شرایط را برای فعالیت تامین کنندگان ایرانی در تمامی حوزه های مختلف صنایع غذایی، دام و طیور فراهم کرد. 

این فعال درحوزه صنایع غذایی تاکید کرد: همکاری خانواده بزرگ زنجیره صنعت غذا در کشور، می تواند اتفاقات مناسبی در حوزه کار و فعالیت تمامی صاحبان کسب و کار در ایران رقم بزند.

انتهای پیام/

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها