کد خبر: ۲۹۵۳۳
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
چندی قبل پسر جوانی در تماس با پلیس از خودکشی خواهرش در خانه‌شان خبر داد و خیلی زود تیمی از مأموران پلیس پاکدشت برای بررسی موضوع در صحنه جرم حاضر شدند.
به گزارش جدید پرس:


مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که زن 20 ساله‌ای خودش را در خانه حلق آویز کرده است اما بررسی صحنه جرم برای مأموران مشکوک به نظر می‌رسید و همین کافی بود تا ماجرای خودکشی مرموز زن جوان به بازپرس پرونده و مأموران پلیس آگاهی پاکدشت مخابره شود.

قتل، نه خودکشی!
کارآگاهان همراه بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت برای بررسی‌های فنی و دقیق در صحنه جرم حاضر شدند و کارشناسان پزشکی قانونی پی بردند که زن جوان قبل از حلق آویز شدن به کام مرگ فرو رفته است و صحنه جرم برای ردگم‌کنی پلیس طراحی شده است.
تیم پلیسی در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که دختر جوان اعتیاد به مواد مخدر دارد و برادرش نیز سابقه‌دار بوده و تحقیقات میدانی از اهالی محل نشان از آن داشت که این خواهر و برادر بارها با هم درگیر شده‌اند.
تجسس‌ها در حالی بود که مأموران وقتی پیگیر پسر خانواده شدند، از اختلاف بین این خواهر و برادر و خراشی که روی صورت پسر جوان بود اطلاع پیدا کردند و همین کافی بود تا انگشت اتهام به سمت پسر 18 ساله خانواده برود.
بدین ترتیب بازپرس پرونده دستور بازداشت پسر جوان را صادر کرد و کارآگاهان این جوان را دستگیر کردند.

سرنخ گره گشا
کارآگاهان در این مرحله پسر جوان را هدف تحقیق قرار دادند و این در حالی بود که یک خراش روی صورت این جوان نمایان بود و مشخص شد این زخم تازه است و فرضیه مأموران بر این بود که این خراش به‌خاطر درگیری بین خواهر و برادر صورت گرفته است.
پسر جوان در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش اعتراف کرد و گفت: خواهرم مدتی بود که به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود و بارها بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و از او می‌خواستم که مواد را ترک کند اما بی‌فایده بود تا اینکه چندی قبل متوجه رابطه خواهرم با یک مرد موادفروش شدم و همین باعث شد تا از او کینه بگیرم.
پسر 18 ساله ادامه داد: روز حادثه با خواهرم درگیر شدم و او را با روسری خفه کردم و پس از قتل برای اینکه پلیس را گمراه کنم، شروع به صحنه‌سازی کردم تا همه فکر کنند خواهرم خودش را حلق‌آویز کرده است.
وی افزود: خراش روی صورتم نیز به‌خاطر درگیری که با خواهرم داشتم، صورت گرفت و فکر نمی‌کردم اینقدر زود راز قتل خواهرم فاش شود.
سرهنگ امیریان جانشین رئیس پلیس شرق استان تهران با تأیید این خبر گفت: والدین نقش بسیار مهمی در پیشگیری از اختلافات خانوادگی و حل و فصل این منازعات دارند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها