کد خبر: ۲۸۸۳۲
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ناشر استیبل کوین تتر (USDT) می‌تواند به یکی از سودآورترین شرکت‌های آمریکا در سال جاری تبدیل شود و در این مسیر، درآمد این شرکت می‌تواند حتی از درآمد بلک‌راک (BlackRock)، بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی در جهان، بیشتر باشد.
به گزارش جدید پرس:

در ۲۲ ژوئن، هفته‌نامه بارونز (Barron’s) گزارش داد که شرکت تتر در حال شکست دادن رقیب‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است و با سرمایه‌گذاری سپرده‌های مردم در ذخایری مانند اوراق خزانه‌داری و کسب درآمد ۵ درصدی، مانند یک بانک رفتار می‌کند. پس از آن، تحلیلگران پیش‌بینی کردند که سود تتر می‌تواند در سال ۲۰۲۳ به ۶ میلیارد دلار برسد؛ زیرا USDT توسط اوراق خزانه ایالات متحده با درآمد بالا پشتیبانی می‌شود.

در واکنش به این گزارش، نیک کارتر (Nic Carter)، شریک Castle Island Ventures نیز گفت که، تتر سودآورترین کسب‌وکار برای هر کارمند روی کره زمین است.

 

طبق گزارش‌ها، مازاد ذخایر تتر در سه ماهه اول امسال به بالاترین سطح تاریخی خود در ۲٫۴۴ میلیارد دلار رسیده است. با پیش‌بینی ۶ میلیارد دلار سود در سال جاری، شرکت تتر یک «غول مالی» خواهد بود و حتی می‌تواند بیشتر از بلک‌راک درآمد داشته باشد – که درآمد خالص آن ۵٫۵ میلیارد دلار پیش‌بینی می‌شود.

شرکت صادرکننده تتر همچنین سود بیشتری نسبت به صرافی رمزارزی کوین‌بیس خواهد داشت که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳، یک زیان ۵۶۴ میلیون دلاری را به ثبت برساند.

طبق گزارش‌ها، تقاضا برای استیبل کوین USDT همچنان در حال رشد است. از ابتدای سال، عرضه در گردش تتر با ۲۵٫۷ درصد افزایش به اوج فعلی خود یعنی ۸۳ میلیارد دلار رسیده است.

در مقابل، شرکت رقیب تتر، یعنی سیرکل (Circle) هدف نهادهای نظارتی ایالات متحده قرار گرفته و در نتیجه، عرضه استیبل کوین USDC آن در سال جاری، ۳۶ درصد یا ۱۶ میلیارد دلار کاهش یافته است. از طرفی، سرکوب‌های نظارتی سومین استیبل کوین بزرگ، یعنی بایننس یواس‌دی (BUSD) را هم از بازارها حذف کرده و به این ترتیب، تتر به رهبر بی‌ چون و چرای بازار استیبل کوین‌ها تبدیل شده است.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها