کد خبر: ۲۸۶۶۷
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
متا دائماً درحال تلاش برای بهبود ویژگی‌های واتس‌اپ است و ایده‌های جدیدی را در نسخه‌های بتای آن آزمایش می‌کند. حالا این برنامه درحال آزمایش ویژگی جدیدی است که کاربران بتوانند از طریق آن، مدت‌زمان پین‌شدن پیام‌ها در چت‌ها و گروه‌ها را مشخص کنند.
به گزارش جدید پرس:

همان‌طور که WABetainfo توضیح می‌دهد، واتس‌اپ در نسخه بتا ۲.۲۳.۳.۱۷ برنامه خود درحال کار روی قابلیت پین‌کردن پیام‌ها در چت‌ها و گروه‌ها بوده است. درحالی‌که این ویژگی هنوز در دست توسعه قرار دارد، حالا در جدیدترین به‌روزرسانی نسخه بتای واتساپ (۲.۲۳.۱۳.۱۱) ویژگی جدیدی وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد انتخاب کنند یک پیام تا چه زمان به‌صورت پین‌شده باقی بماند.

پین‌کردن پیام‌های واتس‌اپ برای مدت‌زمان مشخص

همان‌طور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، با استفاده از این ویژگی، واتس‌اپ به کاربران خود اجازه خواهد داد تا پیام‌های خود را به‌اندازه ۳ مدت‌زمان مختلف پین کنند: ۲۴ ساعت، ۷ روز و ۳۰ روز. همچنین همان‌طور که در پیغام تصویر بالا ذکر شده است، کاربران می‌توانند در هر زمان و حتی پیش از پایان‌یافتن مدت‌زمان انتخابی، پیام پین‌شده خود را حذف کنند.

ایده جدید واتساپ برای پین کردن پیام‌ها / عکس

قابلیت‌های پین‌کردن پیام‌ها و انتخاب مدت‌زمان آن هنوز در دست توسعه هستند و در به‌روزرسانی‌های آینده برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا ارائه خواهند شد. هنوز مشخص نیست که این دو قابلیت چه زمانی در دسترس عموم کاربران قرار خواهند گرفت.

علاوه بر قابلیت ایجاد کانال‌ها که اخیراً در دسترس کاربران واتس‌اپ قرار گرفت، این سرویس پیام‌رسان اخیراً ویژگی دیگری را نیز ارائه کرده است که از طریق آن می‌توان تماس‌های دریافتی از شماره‌های ناشناس را به‌طور خودکار بی‌صدا کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها