کد خبر: ۲۷۵۸۱
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
رئیس کل گمرک ایران با بیان اینکه ۵ هزار تن از محموله ۱۰ هزار تنی روغن موجود در بندر امیرآباد به گمرک اظهار شده و در حال اخذ مجوزهای لازم است، گفت: ۵ هزار تن دیگر اظهار نشده باقی مانده و در مخازن ذخیره شده است.
به گزارش جدید پرس:

محمد رضوانی فر رئیس کل گمرک ایران در خصوص رسوب ۱۰ هزار تن روغن خوراکی در بندر امیرآباد گفت: این محموله در مرداد ماه سال گذشته وارد بندر امیرآباد می‌شود و در مخازن این بندر تخلیه می‌شود. ۹۰ درصد مخازن ذخیره سازی روغن در بنادر قرار دارند به همین دلیل نیز از این ظرفیت به عنوان محل ذخیره روغن‌ها استفاده می‌شود.

وی افزود: سپس متناسب با شرایط بازار، واردات بخش خصوصی و نیاز مردم در فصول مختلف کالا ترخیص و جایگزین می‌شود. این کالا نیز مرداد ماه سال گذشته وارد کشور شده است. ۵ هزار تن آن در اردیبهشت ماه امسال اظهار شده و در حال اخذ مجوزهای مربوط به استاندارد و وزارت بهداشت است تا ترخیص شود. ۵ هزار تن دیگر نیز همچنان اظهار نشده باقی مانده است.

رئیس کل گمرک در مورد رسوب ۳ هزار تن ذرت در بندر امیرآباد گفت: این محموله به علت اخذ نکردن مجوز از سازمان استاندارد و مرجوع نشدن محموله از کشور، در سازمان اموال تملیلکی ضبط شده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها