کد خبر: ۲۶۹۹۴
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
خورخه مسی، پدر لیونل مسی و مدیربرنامه او در روز دوشنبه با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا جلسه‌ای داشتند و در مورد بازگشت این فوق ستاره به نیوکمپ بحث کردند. اما شاید هیچکسی به اندازۀ آنتونلا روکوزو، همسر مسی، در بازگشت احتمالی او به نیوکمپ تاثیرگذار بوده باشد.
به گزارش جدید پرس:

به گزارش جرارد رومرو، بازگشت لیونل مسی به بارسلونا نزدیک‌تر از هر زمان دیگری شده است. باشگاه بارسلونا پس از چند هفته انتظار، بالاخره تاییدیه لالیگا برای ورود به بازار نقل و انتقالات را دریافت کرد. درآمدزایی بارسلونا و تعادل بین دخل و خرج بلوگرانا به اندازه‌ای بوده است که مشکلی برای ثبت خریدهای جدید نداشته باشند. بنابراین آن‌ها می‌توانند فعالیت رسمی خود در بازار را شروع کنند. با وجود اینکه مسی، بازگشتش به بارسلونا را در اولویت خود قرار داده اما کاتالان‌ها هنوز پیشنهاد رسمی برای این بازیکن ارائه نکرده‌اند، هرچند خبرهای خوبی در این خصوص وجود دارد. در کنار این موارد اما همسر مسی چهره اصلی و تاثیرگذار برای بازگشت لئو به بارسلوناست.

همسر مسی کسی است که برای برگشت لئو به بارسلونا تلاش می‌کند. یکی از فرزندان آنها در طول اقامتشان در پاریس مشکلات و مصائب زیادی را متحمل شده است و بنابراین خانواده می‌خواهند هر چه زودتر به کاتالونیا نقل مکان کنند، جایی که هر سه فرزند در آنجا متولد و بزرگ شده‌اند. خورخه مسی هم پس از جلسه با خوان لاپورتا در این مورد گفته بود:

لئو خواهان بازگشت به بارسلوناست و من نیز دوست دارم ببینم که او به بارسا باز می گردد. انتقال به بارسلونا قطعاً یکی از گزینه های ماست.

ژاوی و باشگاه نسبت به بازگشت بسیار خوشبین هستند و علناً ادعا کرده‌اند که همه چیز به مسی بستگی دارد. بر طبق اخبار جرارد رومرو، مسی مذاکراتش با الهلال را تا سال 2024 متوقف کرده و می‌خواهد حداقل برا یک سال هم که شده در بارسلونا بماند و بازی کند. اگر همه چیز آنگونه که هواداران بارسلونا و ژاوی می‌خواهند پیش برود، شاید آنها بیشتر از هر کسی باید قدردان آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی باشند که بیش از اطرافیان این فوق‌ستارۀ آرژانتینی تلاش داشته تا او را مجاب به برگشت به بارسلون کند.  

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها