کد خبر: ۲۳۶۴۸
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
رییس صنف جایگاهداران کشور گفت: هم اکنون حدود ۹۰ درصد مردم کارت سوخت شخصی دارند و اگر استفاده کنند قطعا کارت‌های آزاد موجود در جایگاه‌ها فقط در مواقع اضطراری برای کسانی که کارت ندارند کاربرد خواهد شد و مشکلی نخواهد بود.
به گزارش جدید پرس:

اسدالله قلیزاده اظهار داشت: از زمانی که طرح کاهش کارت‌های آزاد جایگاه‌ها در کل کشور اجرایی شده است شاهد روند افزایشی استفاده مردم از کارت سوخت شخصی در سوختگیری بنزین آزاد هستیم و همکاری خوبی بین مردم و پرسنل جایگاه‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: از سال قبل هم این طرح در برخی استان‌ها خصوصا استان‌های مرزی با الگوهای بومی و تصمیمات محلی به صورت آزمایشی در حال اجرا بود ولی بعد از اینکه این مورد در مجلس تصویب و قانون شد به سراسر کشور تعمیم پیدا کرد

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: استقبال خوب مردم و همکاری مناسب پرسنل در اقصی نقاط کشور خصوصا کلانشهرها و نقاط پرتردد و پرجمعیت بسیار امیدوارکننده است البته مشکلاتی نیز وجود داشت که ناشی از عدم اطلاع‌رسانی مناسب و ناهماهنگی بین مجموعه صنفی و مسئولان نفتی بود ولی با تشکیل جلسات فنی و کارگروه‌های لازم، نظرات بررسی و اولویت اول این بود که مردم بدون کوچکترین مشکلی سوخت دریافت کنند

وی تاکید کرد: با اعلام مسئولان شرکت‌های تابعه وزارت نفت هم اکنون حدود ۹۰ درصد مردم کارت سوخت شخصی دارند و اگر استفاده کنند قطعا کارت‌های آزاد موجود در جایگاه‌ها فقط در مواقع اضطراری برای کسانی که کارت ندارند کاربرد خواهد شد و مشکلی نخواهد بود.

رئیس صنف جایگاهداران خاطرنشان کرد: بر اساس قانون مجلس، امسال لازم است استفاده از کارت آزاد جایگاه‌ها برای سوختگیری بنزین آزاد به حداقل ممکن برسد و با اتخاذ تدابیر صحیح مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی ترغیب شوند. از ابتدای اجرای طرح نیز سعی کردیم انتقادات و پیشنهادات مالکان جایگاه‌ها و پرسنل که بار اصلی اجرای طرح روی دوش آنهاست و نیز مردم را به تصمیم سازان منتقل کنیم تا طرح در اجرا به خوبی پیش رود.

وی ادامه داد: بیشترین استفاده از کارت سوخت شخصی در سوختگیری بنزین آزاد توسط مردم تهران صورت می‌گیرد و روزانه این آمار در حال افزایش است و از همکاری خوب پرسنل و مردم تشکر می‌کنیم.

قلیزاده تاکید کرد: در تمامی جایگاه‌ها به ازای هر سکو حداقل یک‌کارت آزاد جایگاه وجود دارد که البته در استان‌های مرزی قواعدی بومی و طرحهای جانبی هم در حال اجراست که الگوی متفاوتی هم دارد

وی از مردم و مالکان و پرسنل جایگاه‌ها خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایات خود را با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ و ۰۲۱۷۷۵۲۲۶۷۸ مطرح کنند و مطمئن باشند که رسیدگی می شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها