کد خبر: ۲۳۶۴۲
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول در پاسخ به انتخاب آهنگ مورد علاقه‌اش از جود بلینگام نام برد.
به گزارش جدید پرس:

جردن هندرسون که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن لیورپول را یک اتفاق خاص توصیف می‌داند اظهار نظر جالبی در مصاحبه جدیدش درباره هدف نقل و انتقالاتی قرمز‌های آنفیلد داشت.

جود بلینگام مدت‌هاست که طبق شایعات مورد توجه باشگاه لیورپول قرار دارد. ماه گذشته مشخص شد که قرمز‌ها از تعقیب این بازیکن ۱۹ ساله کناره گیری کرده‌اند.

هندرسون در ماه مارس وقتی در فیفادی به سر می‌برد اعلام کرد هر باشگاهی اگر بتواند بلینگام را جذب کند این انتقال "شگفت انگیز" خواهد بود.

از کاپیتان لیورپول سوال شد که از بین دو گروه موسیقی کدام یک را ترجیح می‌دهد: گروه اواسیس (گروهی که خواننده اصلی آن طرفدار منچسترسیتی است) و گروه بیتلز (گروه معروف انگلیسی که اعضای اصلی آن اهل لیورپول بودند.)

هندرسون گروه بیتلز را انتخاب کرد. سپس از او پرسیده شد که از بین آهنگ‌های گروه بیتلز کدام یک را ترجیح می‌دهد که او با خنده گفت:"هی جود. " این اشاره‌ای تلویحی از علاقه او به جود بلینگام بود و خودش هم در پایان این را تایید کرد.

کاپیتان لیورپول در توضیح این شوخی گفت:"در حال حاضر این انتخاب کمی جنجالی است. "

قهرمانی در چمپیونزلیگ؟
برنده شدن در لیگ قهرمانان بهترین لحظه من با پیراهن لیورپول بود. این قهرمانی واقعاً خاص بود. "

بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر؟
اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، انتخابم استیون جرارد خواهد بود.

احساس رضایت؟
احساس می‌کنم در فوتبال از من قدردانی می‌شود این به نظرم از سوی هم‎‌تیمی‌هایم و مربیانم مشخص است. البته احساس می‌کنم از طرف هواداران لیورپول هم مورد قدردانی قرار می‌گیرم. در مورد بقیه مطمئن نیستم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها