کد خبر: ۲۲۰۳۹
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول از جذب جود بلینگام منصرف شده و به دنبال گزینه‌های مطرح دیگری است.
به گزارش جدید پرس:

به نقل از دیلی میل، جود بلینگام، هافبک انگلیسی در صدر لیست علاقه‌مندی‌های لیورپول در فصل نقل و انتقالات بوده اما باشگاه تصمیم گرفته است که توجه خود را به گزینه‌های دیگر معطوف کند.

تایمز گزارش می‌دهد که باشگاه لیورپول تصمیم گرفته است تا روی اهداف دیگر تمرکز کند که مطمئن است آن‌ها را جذب می‌کند. انتظار می‌رود بلینگام بیش از ۱۰۰ میلیون پوند هزینه داشته باشد.

بلینگام، یکی از آینده‌دارترین هافبک‌های جوان جهان است و تصور می‌شود که علاقه‌مند به جدایی از بوروسیا دورتموند در تابستان امسال باشد اما تا سال ۲۰۲۵ با باشگاه آلمانی قرارداد دارد و تیمی که خواهان جذب او باشد، می‌بایست مبلغ کلانی را آماده این انتقال کند. 

پاری سن ژرمن و چلسی هر دو به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده‌اند اما این منچسترسیتی و رئال مادرید هستند که در حال حاضر محتمل‌ترین مقصد او به نظر می‌رسند.

لیورپول کدام هافبک‌ها را هدف قرار می‌دهد؟
فصل ناامیدکننده لیورپول باعث شده است تا سران این تیم به دنبال خرید چند بازیکن باشند. در ۱۸ ماه گذشته، باشگاه با لوئیز دیاز، داروین نونیز و کودی خاکپو قرارداد امضا کرده است تا خط حمله را جوان کند و پذیرفته شده است که برای رقابتی نگه داشتن تیم هزینه بیش‌تری لازم است.

کلوپ  در تابستان به صورت تلویحی این موضوع را تایید کرد و گفت: ما در تابستان هزینه خواهیم کرد، برای چه کسی و چه تعداد، چیزی برای گفتن ندارم. 

گمان می‌رود که لیورپول حداقل به دنبال دو هافبک مطرح است و نام‌های متعددی نیز مطرح شده است.

میسون مانت و کانر گالاگر دو بازیکن انگلیسی چلسی ممکن است برای حضور در آنفیلد وسوسه شوند. الکسیس مک آلیستر و مویزس کایسدو از برایتون هر دو پس از عملکرد خود در این فصل توجه باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرده‌اند و  یوری تیلمانس از لسترسیتی می‌تواند گزینه جذابی برای انتقال آزاد باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها