کد خبر: ۲۲۶۰۹
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
تنها یک هفته پس از انتخاب محمد مهدی تقی پور به عنوان مدیرعامل به پرداخت ملت ، این فرزند نماینده مردم تهران در دیدار با سید ابراهیم رییسی حاضر شد.
به گزارش جدید پرس:

رضا تقی پور نماینده مردم تهران و وزیر پیشین ارتباطات دولت محمود احمدی نژاد بی تردید یکی از تندرو نمایندگان حامی طرح های صیانت از فضای مجازی است که هفته قبل انتصاب پسرش به عنوان مدیرعامل شرت به پرداخت ملت در شبکه های اجتماعی خبرساز شده بود. محمد مهدی تقی پور البته بر اساس رزومه ای که این شرکت از او منتشر کرده بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارد و غیر از دکتری تحقیق در عملیات ، ۶ سال عضو هیات مدیره شرکت بوده است و سابقه همکاری در رده های مدیریتی همراه اول و جیرینگ را دارد و سال قبل هم اولین سیم کارت همراه اول را به صورت توکن ان اف تی فروخته است.

5839911

تقی پور یکی از فعالان اقتصاد دیجیتال بود که به ملاقات رییس جمهور رفته بود و در این مراسم نامش در میان سخنرانان دیده می شود.

 پیش از سخنرانی رئیس جمهور، مینا مهرنوش رئیس اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، علی رسولی‌زاده مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پات، عباس عسگری مدیرعامل پیام‌رسان سروش پلاس، علیرضا عابدین نژاد مدیر عامل شرکت دوران، مسعود شکرانی مدیرعامل گروه داده‌ورز جویان که طراحی پلتفرم‌هایی چون شاد، شاپرک و دیجیتال را برعهده داشته، محمدمهدی تقی‌پور مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت، مهدی انجیدنی مدیرعامل شبکه پیام‌رسان گپ، محمدرضا آقایا مدیرعامل سایت باسلام، اسلامی رئیس نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، حمیدرضا فومنان مدیرعامل شرکت آرمان رایان شریف، آسیه حاتمی یزدی مدیرعامل شرکت ایران تلنت، مهدی جعفری جوزانی نماینده جامعه بازی‌سازان کشور و امیرحسین راد مدیرعامل شرکت رمز ارز نوویتکس به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و مطالبات فعالان این حوزه پرداختند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها