کد خبر: ۲۲۵۸۳
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید حداقل چهار جلسه با محرومیت مواجه خواهد شد.
به گزارش جدید پرس:

بازی رئال مادرید و ویارئال در دور برگشت لالیگا با پیروزی تیم زردپوش به پایان رسید اما حاشیه های پایان بازی بیش از خود بازی مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت توهین الکس بائنا هافبک ویارئال به فرزند متولدنشده و خانواده والورده در جریان بازی باعث شد تا هافبک بی حاشیه رئال مادرید عصبانی شود و در پایان بازی و در پارکینگ ورزشگاه برنابئو با مشت به صورت او ضربه بزند. بائنا نیز پس از این اتفاق تصمیم گرفت که به پلیس اسپانیا شکایت کند.

پلیس اسپانیا پرونده را در اختیار کمیته مبارزه با خشونت در ورزش قرار داد و این کمیته نیز امروز صبح تشکیل جلسه داد و در نهایت پرونده به کمیته مسابقات ارجاع داده شد. کمیته مسابقات فوتبال اسپانیا چهارشنبه تشکیل جلسه خواهد داد که تا آن زمان والورده و بائنا باید اظهارات خود را به دست آنها برسانند.

روند بررسی پرونده و صدور حکم نهایی یک ماه و نیم طول می کشد و بدین ترتیب محرومیت اعمال شده به فصل آینده موکول خواهد شد. شواهد پرونده نشان می دهد که هافبک رئال مادرید بین چهار تا دوازده جلسه محروم خواهد شد که حسن سابقه والورده باعث می شود که احتمال این که محرومیتش چهار جلسه ای باشد، خیلی بیشتر است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها