کد خبر: ۱۸۱۳۴
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
پروژه زیرگذر خیابان تجریش یه عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های بلندمدت شمال تهران، در مرحله طراحی‌های نهایی است و در ابتدای سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
به گزارش جدید پرس:

ترافیک محدوده میدان تجریش و معابر اطراف آن به دلیل وجود اماکن زیارتی، سیاحتی، گردشگری و تجاری بسیار، همیشه یکی از معضلات و دغدغه‌های اهالی تجریش است. خوشبختانه خبر رسیده که یکی از پروژه‌های مهم و اثرگذار شهرداری منطقه یک برای حل این معضل یک گام دیگر به مرحله اجرا نزدیک شده است. به گفته «علیرضا اسفراینی نژاد» معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه یک، پروژه تونل و زیرگذر خیابان تجریش اهم پروژه‌های بلند مدت این منطقه است که زمینه‌ساز تحولات بسیار اثرگذار در محدوده تجریش خواهد شد. اسفراینی نژاد درباره این پروژه گفت: «پروژه تونل و زیرگذر خیابان تجریش در مرحله طراحی‌های نهایی است. فازهای مطالعاتی آن به اتمام رسیده، مدل سازی‌ها انجام شده و در ابتدای سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

او افزود: «در محدوده تجریش با توجه به وضعیت زیارتی و سیاحتی و وجود بازار و بیمارستان تجریش، شرایطی به گونه‌ای است که میزان سطح سرویس خیابان به E و F نزول پیدا کرده(درعلم مهندسی ترافیک این ارزیابی کیفی به شش سطح سرویس از A تا F طبقه بندی می‌شود) و لازم بود که تمهیدات ترافیکی و معابر جدید اندیشیده شود. به همین دلیل احداث تونل و زیرگذر خیابان تجریش در برنامه شهرداری در سال ۱۴۰۲ قرار گرفت.»

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها